hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Kompetencije u suvremenoj školi – potrebe prakse iz perspektive učitelja

Smiljana Zrilić ; Sveučilište u Zadru, Zadar, Hrvatska
Kristina Marin

Puni tekst: hrvatski, pdf (308 KB) str. 389-400 preuzimanja: 641* citiraj
APA 6th Edition
Zrilić, S. i Marin, K. (2019). Kompetencije u suvremenoj školi – potrebe prakse iz perspektive učitelja. Školski vjesnik, 68. (2.), 389-400. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/234953
MLA 8th Edition
Zrilić, Smiljana i Kristina Marin. "Kompetencije u suvremenoj školi – potrebe prakse iz perspektive učitelja." Školski vjesnik, vol. 68., br. 2., 2019, str. 389-400. https://hrcak.srce.hr/234953. Citirano 28.10.2021.
Chicago 17th Edition
Zrilić, Smiljana i Kristina Marin. "Kompetencije u suvremenoj školi – potrebe prakse iz perspektive učitelja." Školski vjesnik 68., br. 2. (2019): 389-400. https://hrcak.srce.hr/234953
Harvard
Zrilić, S., i Marin, K. (2019). 'Kompetencije u suvremenoj školi – potrebe prakse iz perspektive učitelja', Školski vjesnik, 68.(2.), str. 389-400. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/234953 (Datum pristupa: 28.10.2021.)
Vancouver
Zrilić S, Marin K. Kompetencije u suvremenoj školi – potrebe prakse iz perspektive učitelja. Školski vjesnik [Internet]. 2019 [pristupljeno 28.10.2021.];68.(2.):389-400. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234953
IEEE
S. Zrilić i K. Marin, "Kompetencije u suvremenoj školi – potrebe prakse iz perspektive učitelja", Školski vjesnik, vol.68., br. 2., str. 389-400, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234953. [Citirano: 28.10.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (328 KB) str. 401-412 preuzimanja: 83* citiraj
APA 6th Edition
Zrilić, S. i Marin, K. (2019). Contemporary School Competences – Necessary Practice from The Teacher's Perspective. Školski vjesnik, 68. (2.), 401-412. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/234953
MLA 8th Edition
Zrilić, Smiljana i Kristina Marin. "Contemporary School Competences – Necessary Practice from The Teacher's Perspective." Školski vjesnik, vol. 68., br. 2., 2019, str. 401-412. https://hrcak.srce.hr/234953. Citirano 28.10.2021.
Chicago 17th Edition
Zrilić, Smiljana i Kristina Marin. "Contemporary School Competences – Necessary Practice from The Teacher's Perspective." Školski vjesnik 68., br. 2. (2019): 401-412. https://hrcak.srce.hr/234953
Harvard
Zrilić, S., i Marin, K. (2019). 'Contemporary School Competences – Necessary Practice from The Teacher's Perspective', Školski vjesnik, 68.(2.), str. 401-412. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/234953 (Datum pristupa: 28.10.2021.)
Vancouver
Zrilić S, Marin K. Contemporary School Competences – Necessary Practice from The Teacher's Perspective. Školski vjesnik [Internet]. 2019 [pristupljeno 28.10.2021.];68.(2.):401-412. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234953
IEEE
S. Zrilić i K. Marin, "Contemporary School Competences – Necessary Practice from The Teacher's Perspective", Školski vjesnik, vol.68., br. 2., str. 401-412, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234953. [Citirano: 28.10.2021.]

Sažetak
Kompetencije učitelja u suvremenoj školi znatno se razlikuju od onih koje su bile potrebne za tradicionalni načina poučavanja. Nekadašnji prijenos znanja bio je usmjeren na predavačku nastavu, gdje je učenik morao biti pasivni slušač. Danas su učiteljske kompetencije usmjerene na socijalni i emotivni razvoj učenika. U kontekstu različitosti koje obogaćuju našu školu, učitelj treba biti spreman na individualni pristup svakom učeniku, izradu posebnih i prilagođenih postupaka, suradnju i partnerstvo s roditeljima, timsko djelovanje. Učiteljska se kompetencija stječe putem studija i izgrađuje unutar iskustvenog profesionalnog polja. Njegovo daljnje cjeloživotno obrazovanje postalo je neizbježno.
U radu je navedeno koje kompetencije treba imati učitelj u suvremenoj školi. Praktični dio rada obuhvaća istraživanje o razvijenosti kompetencija učitelja iz perspektive njih samih. Rezultati istraživanja pokazuju kako su učitelji kompetentni za rad u suvremenoj školi, ali isto tako je vidljivo da teže stalnom usavršavanju te cjeloživotnom obrazovanju.

Ključne riječi
kompetencije učitelja u suvremenoj školi; suradnja s roditeljima; rad s djecom s posebnim potrebama

Hrčak ID: 234953

URI
https://hrcak.srce.hr/234953

[engleski]

Posjeta: 1.157 *