Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije

Mladen Hraste ; Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno - matematički fakultet u Splitu, Split, Hrvatska
Ljubica Barbir


Puni tekst: engleski pdf 609 Kb

str. 539-550

preuzimanja: 235

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 607 Kb

str. 527-538

preuzimanja: 502

citiraj


Sažetak

Cilj ovog istraživanja je utvrditi i objasniti efikasnost integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije kod učenika i učenica 4. razreda osnovne škole. Uzorak ispitanika činila je eksperimentalna (n=20) i kontrolna (n=18) grupa ispitanika. Uzorak varijabli činila je baterija testova iz geometrije. Test iz geometrije proveo se u dvije vremenske točke s odmakom od oko 60 dana. Eksperimentalna grupa ispitanika usvajala je predviđena matematička znanja isključivo preko kinezioloških operatora. Kontrolna grupa ispitanika znanja iz matematike usvajala je na nastavi matematike tradicionalnim načinom. Eksperiment se sastojao od 4 integrirana nastavna sata matematike i tjelesne i zdravstvene kulture. Na temelju rezultata univarijantne analize varijance dobiveni rezultati ukazuju da su dugoročni efekti integrirane nastave tjelesne i zdravstvene kulture i matematike jednako dobri kao i podučavanje matematike prema smjernicama kurikuluma.

Ključne riječi

integracija; pamćenje; poučavanje

Hrčak ID:

234970

URI

https://hrcak.srce.hr/234970

Datum izdavanja:

23.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.330 *