Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.36978/cte.3.2.3

Realizacija m-učenja primjenom BYOD modela u osnovnoj školi

Tamara Ređep ; I. osnovna škola Varaždin
Tomislav Leček ; III. osnovna škola Varaždin
Tea Pavičić Zajec ; I. osnovna škola Varaždin


Puni tekst: hrvatski PDF 1.141 Kb

str. 27-34

preuzimanja: 539

citiraj


Sažetak

Mobilno učenje ili m-učenje omogućuje moderan način podrške procesima učenja putem mobilnih uređaja. Jedan od načina realizacije m-učenja je primjena BYOD modela na nastavi, prema kojem učitelji uglavnom iskazuju negativan stav smatrajući da korištenje mobitela u obrazovanju bitno ne pridonosi kvaliteti nastavnog procesa. Istraživanje za potrebe ovog rada provedeno je u ožujku školske godine 2018./2019., na uzorku od 401 učenika predmetne nastave I. i III. OŠ Varaždin. Cilj je bio ispitati stavove i preferencije učenika osnovnih škola o korištenju mobitela u sklopu nastavnog procesa te postoji li razlika u percepciji učenika osnovnih i srednjih škola o dopuštenju da donose vlastite uređaje za aktivnosti povezane sa školom. Rezultati istraživanja pokazuju da čak 65,69% učenika tvrdi da im je nastava zanimljivija kada smiju koristiti svoj mobilni uređaj, a 70,38% ispitanika želi da više učitelja primjenjuje BYOD model na nastavi. Također, rezultati pokazuju i da se u svojim razmišljanjima o dopuštenju da donose vlastite uređaje za aktivnosti povezane sa školom ne razlikuju značajno od učenika srednjih škola.

Ključne riječi

mobilni telefoni; BYOD; m-učenje; bežična mreža; učenici; učitelji; nastava

Hrčak ID:

235283

URI

https://hrcak.srce.hr/235283

Datum izdavanja:

3.3.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.401 *