hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti?

DOMAGOJ ŠVIGIR   ORCID icon orcid.org/0000-0002-1213-0633 ; OŠ MATE LOVRAKA, KUTINA

Puni tekst: hrvatski, pdf (214 KB) str. 5-22 preuzimanja: 520* citiraj
APA 6th Edition
ŠVIGIR, D. (2019). Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti?. Povijest u nastavi, 30. (1.), 5-22. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/235882
MLA 8th Edition
ŠVIGIR, DOMAGOJ. "Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti?." Povijest u nastavi, vol. 30., br. 1., 2019, str. 5-22. https://hrcak.srce.hr/235882. Citirano 31.07.2021.
Chicago 17th Edition
ŠVIGIR, DOMAGOJ. "Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti?." Povijest u nastavi 30., br. 1. (2019): 5-22. https://hrcak.srce.hr/235882
Harvard
ŠVIGIR, D. (2019). 'Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti?', Povijest u nastavi, 30.(1.), str. 5-22. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/235882 (Datum pristupa: 31.07.2021.)
Vancouver
ŠVIGIR D. Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti?. Povijest u nastavi [Internet]. 2019 [pristupljeno 31.07.2021.];30.(1.):5-22. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/235882
IEEE
D. ŠVIGIR, "Kontroverzne i osjetljive teme: kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti?", Povijest u nastavi, vol.30., br. 1., str. 5-22, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/235882. [Citirano: 31.07.2021.]

Sažetak
Rad predstavlja rezultate istraživanja provedenom na uzorku od 20 učitelja povijesti s ciljem da utvrdi kako učitelji reagiraju na emocionalne i/ili kontroverzne reakcije učenika na nastavi povijesti, primarno prilikom poučavanja o osjetljivim i/ili kontroverznim temama. U prvom djelu rada predstavljena su teorijska polazišta, a u drugome djelu samo istraživanje.

Ključne riječi
Kontroverzne i osjetljive teme; nastava povijesti; reakcije učitelja

Hrčak ID: 235882

URI
https://hrcak.srce.hr/235882

[engleski]

Posjeta: 943 *