hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.31192/np.18.1.7

Metodički pristup katoličkom vjerskom odgoju u vrtićima u Bosni i Hercegovini

Alaksandra Šindić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-8565-0464 ; Univerzitet u Banjoj Luci, Filozofski fakultet, Banja Luka, BiH
Dijana Andrić ; Magistra predškolskog odgoja, Livno, BiH
Jurka Lepičnik Vodopivec   ORCID icon orcid.org/0000-0003-3238-7660 ; Sveučilište na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Koper, Slovenija
Nives Ličen ; Sveučilište u Ljubljani, Filozofski fakultet, Ljubljana, Slovenija

Puni tekst: engleski, pdf (125 KB) str. 87-98 preuzimanja: 221* citiraj
APA 6th Edition
Šindić, A., Andrić, D., Lepičnik Vodopivec, J. i Ličen, N. (2020). Methodical Approach in Catholic Religious Education in Kindergartens in Bosnia and Herzegovina. Nova prisutnost, XVIII (1), 87-98. https://doi.org/10.31192/np.18.1.7
MLA 8th Edition
Šindić, Alaksandra, et al. "Methodical Approach in Catholic Religious Education in Kindergartens in Bosnia and Herzegovina." Nova prisutnost, vol. XVIII, br. 1, 2020, str. 87-98. https://doi.org/10.31192/np.18.1.7. Citirano 11.05.2021.
Chicago 17th Edition
Šindić, Alaksandra, Dijana Andrić, Jurka Lepičnik Vodopivec i Nives Ličen. "Methodical Approach in Catholic Religious Education in Kindergartens in Bosnia and Herzegovina." Nova prisutnost XVIII, br. 1 (2020): 87-98. https://doi.org/10.31192/np.18.1.7
Harvard
Šindić, A., et al. (2020). 'Methodical Approach in Catholic Religious Education in Kindergartens in Bosnia and Herzegovina', Nova prisutnost, XVIII(1), str. 87-98. https://doi.org/10.31192/np.18.1.7
Vancouver
Šindić A, Andrić D, Lepičnik Vodopivec J, Ličen N. Methodical Approach in Catholic Religious Education in Kindergartens in Bosnia and Herzegovina. Nova prisutnost [Internet]. 2020 [pristupljeno 11.05.2021.];XVIII(1):87-98. https://doi.org/10.31192/np.18.1.7
IEEE
A. Šindić, D. Andrić, J. Lepičnik Vodopivec i N. Ličen, "Methodical Approach in Catholic Religious Education in Kindergartens in Bosnia and Herzegovina", Nova prisutnost, vol.XVIII, br. 1, str. 87-98, 2020. [Online]. https://doi.org/10.31192/np.18.1.7

Sažetak
U radu se istražuje metodički pristup katoličkom vjerskom odgoju u dječjim vrtićima u Bosni i Hercegovini. Koncept holističkog odgoja teorijski je okvir koji uključuje duhovni odgoj, u ovom istraživanju religijski odgoj. Cilj empirijskog istraživanja je utvrđivanje metodičkih elemenata religijskog odgoja u predškolskim ustanovama Bosne i Hercegovine (vrste odgojno-obrazovnih aktivnosti u religijskom odgoju predškolske djece i njihovu zastupljenost, religijsku klimu) te ih usporediti između javnih i katoličkih vrtića. Rezultati upućuju na to da se često provode praktične i spontane vjerske aktivnosti kada se djeca upoznaju s vjerom, dok su umjetničke aktivnosti osrednje zastupljene; češće se religijske aktivnosti ostvaruju s cijelom grupom, a osrednje se individualizira odgojni rad, te da nema statistički značajne razlike u istraživanim elementima vjerskog odgoja između javnih i katoličkih vrtića.

Ključne riječi
javni i katolički vrtići; predškolska djeca; vjerski odgoj

Hrčak ID: 236018

URI
https://hrcak.srce.hr/236018

[engleski]

Posjeta: 456 *