hrcak mascot   Srce   HID

Professional paper

NOVA PUBLIKA NOVIH MEDIJA

Marina Mučalo ; Fakultet političkih znanosti, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Silvio Šop ; Fakultet političkih znanosti, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (303 KB) pages 51-55 downloads: 2.570* cite
APA 6th Edition
Mučalo, M. & Šop, S. (2008). NOVA PUBLIKA NOVIH MEDIJA. Informatologia, 41 (1), 51-55. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/21831
MLA 8th Edition
Mučalo, Marina and Silvio Šop. "NOVA PUBLIKA NOVIH MEDIJA." Informatologia, vol. 41, no. 1, 2008, pp. 51-55. https://hrcak.srce.hr/21831. Accessed 27 Sep. 2021.
Chicago 17th Edition
Mučalo, Marina and Silvio Šop. "NOVA PUBLIKA NOVIH MEDIJA." Informatologia 41, no. 1 (2008): 51-55. https://hrcak.srce.hr/21831
Harvard
Mučalo, M., and Šop, S. (2008). 'NOVA PUBLIKA NOVIH MEDIJA', Informatologia, 41(1), pp. 51-55. Available at: https://hrcak.srce.hr/21831 (Accessed 27 September 2021)
Vancouver
Mučalo M, Šop S. NOVA PUBLIKA NOVIH MEDIJA. Informatologia [Internet]. 2008 [cited 2021 September 27];41(1):51-55. Available from: https://hrcak.srce.hr/21831
IEEE
M. Mučalo and S. Šop, "NOVA PUBLIKA NOVIH MEDIJA", Informatologia, vol.41, no. 1, pp. 51-55, 2008. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/21831. [Accessed: 27 September 2021]

Abstracts
Digitalna je tehnologija ključ golemih tehnoloških promjena u medijskoj slici 21. stoljeća. Stari su se mediji morali prilagoditi novih zahtjevima nove publike. Umjesto dosadašnjih pasivnih konzumenata javljaju se korisnici, aktivni kreatori novih medijskih formi, ali i sadržaja. Vrijeme velikih promjena rezultiralo je jednom potpuno novom i dosad nepoznatom formom kao što je građansko novinarstvo. Ujedno, upravo uslijed konvergencije koja se događa među medijima, nastaje i jedan potpuno novi pojam, a to su participirajući mediji. Gotovo ucijenjeni tehnološkim promjenama i sadržajima koji su iz njih proizišli, stari se mediji pokušavaju prilagoditi i obogatiti svoju ponudu. Internetske stranice s ponudom podcasta, blogova, chatova i foruma, mediji on-demand, posebne redakcije za građansko novinarstvo, otkupi amaterskih audio i video snimki, otkupi fotografija, kontinuirana interakcija i komunikacija svih sa svima, transparentnost itd., sve su to elementi koji dovode do konvergencije koja se više ne može zanijekati niti ignorirati.

Keywords
digitalizacija; participirajući mediji; građansko novinarstvo; konvergencija

Hrčak ID: 21831

URI
https://hrcak.srce.hr/21831

[english]

Visits: 5.729 *