Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

KONCEPTUALNE I KURIKULARNE OSNOVE MEĐUPREDMETNE KORELACIJE U FUNKCIJI PROJEKTNOG NASTAVNOG RADA

Amand Papotnik ; Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Srečko Glodež ; Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Gorazd I. Gumzej ; Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Tina Brglez ; Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 85 Kb

str. 60-64

preuzimanja: 833

citiraj


Sažetak

Doprinos obrađuje tematiku međupredmetnog planiranja i povezivanja kao faktora suvremene škole s naglaskom na strategijama odgojno – obrazovnog rada. U tom konteksu je najpogodniji projektni zadatak ona strategija odgojno – obrazovnog rada, koja se tiče razvoja divergentnoga mišljenja, stvaralačkih sposobnosti, stjecanja, produbljivanja, utvrđivanja, i uporabe znanja sa područja tehnike, tehnologije, organizacije rada, ekonomije, ergonomije, ekologije, informatike i računalstva, industrijskog oblikovanja itd. U zacrtanoj strategiji ukazuje se na međupredmetno planiranje i povezivanje, te ostvaruje težnja za stjecanje učinkovitijeg znanja, jer se ne podaju znanja. Cilj je samoaktivnost i ovladavanje samostalnim zarađivanjem znanja.

Ključne riječi

prirodne znanosti; tehnika i tehnologija; ekologija; procedure; metode; strategije; spoznaje; iskustva; stajališta, vrijednosti, vještine, habit

Hrčak ID:

21834

URI

https://hrcak.srce.hr/21834

Datum izdavanja:

20.3.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.885 *