hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

RADIONICE „UPOZNAJMO ZNAKOVNI JEZIK“ ZA INFORMIRANJE UČENIKA O DJECI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU

Anamaria Svedružić ; OŠ Ljudevita Gaja, Zaprešić
Antonio Svedružić ; OŠ Ljudevita Gaja, Zaprešić

Puni tekst: hrvatski, pdf (248 KB) str. 158-170 preuzimanja: 18* citiraj
APA 6th Edition
Svedružić, A. i Svedružić, A. (2020). RADIONICE „UPOZNAJMO ZNAKOVNI JEZIK“ ZA INFORMIRANJE UČENIKA O DJECI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU . Varaždinski učitelj, 3 (3), 158-170. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/236849
MLA 8th Edition
Svedružić, Anamaria i Antonio Svedružić. "RADIONICE „UPOZNAJMO ZNAKOVNI JEZIK“ ZA INFORMIRANJE UČENIKA O DJECI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU ." Varaždinski učitelj, vol. 3, br. 3, 2020, str. 158-170. https://hrcak.srce.hr/236849. Citirano 12.07.2020.
Chicago 17th Edition
Svedružić, Anamaria i Antonio Svedružić. "RADIONICE „UPOZNAJMO ZNAKOVNI JEZIK“ ZA INFORMIRANJE UČENIKA O DJECI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU ." Varaždinski učitelj 3, br. 3 (2020): 158-170. https://hrcak.srce.hr/236849
Harvard
Svedružić, A., i Svedružić, A. (2020). 'RADIONICE „UPOZNAJMO ZNAKOVNI JEZIK“ ZA INFORMIRANJE UČENIKA O DJECI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU ', Varaždinski učitelj, 3(3), str. 158-170. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/236849 (Datum pristupa: 12.07.2020.)
Vancouver
Svedružić A, Svedružić A. RADIONICE „UPOZNAJMO ZNAKOVNI JEZIK“ ZA INFORMIRANJE UČENIKA O DJECI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU . Varaždinski učitelj [Internet]. 2020 [pristupljeno 12.07.2020.];3(3):158-170. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/236849
IEEE
A. Svedružić i A. Svedružić, "RADIONICE „UPOZNAJMO ZNAKOVNI JEZIK“ ZA INFORMIRANJE UČENIKA O DJECI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU ", Varaždinski učitelj, vol.3, br. 3, str. 158-170, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/236849. [Citirano: 12.07.2020.]

Sažetak
Danas je 7,4% djece s teškoćama u razvoju uključeno u redovno osnovno obrazovanje, ali još uvijek postoje prepreke u ostvarivanju njihove potpune uključenosti ili inkluzije. Prema izvješću pravobraniteljice za djecu iz 2018. godine prepreke u ostvarivanju prava djece s teškoćama u razvoju odnose se na nedostatne kompetencije odgojno–obrazovnih radnika, teškoće u provedbi programa, nedovoljnu opremljenost škola i nedostupnost pomoćnika u nastavi. Izvješće pokazuje da su za uključivanje djece s teškoćama u razvoju u redovan sustav školovanja važne objektivne i organizacijske pretpostavke. Međutim, suvremena istraživanja ukazuju na važnost subjektivnih pretpostavki, odnosno stavova svih sudionika koji mogu usporiti ili onemogućiti uspješnu inkluziju. U tom smislu, stavovi učenika urednog razvoja prema učenicima s teškoćama u razvoju važan su doprinos inkluziji djece s teškoćama u razvoju u redovan odgojno– obrazovni sustav. U ovom radu opisuje se programski koncept radionica „Upoznajmo znakovni jezik“ i njihov doprinos informiranju učenika urednog razvoja prema učenicima s teškoćama u razvoju. Rezultati informiranosti putem radionica „Upoznajmo znakovi jezik“ potvrdili su važnost upoznavanja učenika urednog razvoja o specifičnostima, teškoćama i mogućnostima učenika s teškoćama u razvoju s naglaskom na slušne teškoće.

Ključne riječi
inkluzija; integracija; slušne teškoće; stav; teškoća u razvoju.

Hrčak ID: 236849

URI
https://hrcak.srce.hr/236849

Posjeta: 59 *