Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

UČENJE PUTEM RJEŠAVANJA PROBLEMA U NASTAVI

Patricija Kramberger Rom


Puni tekst: hrvatski pdf 472 Kb

str. 136-143

preuzimanja: 1.789

citiraj


Sažetak

Učenje putem rješavanja problema u nastavi, može se shvatiti kao rješavanje problema, a ne samo slučajno rješenje, već uvid u to, kako su učenici shvatili pozadinu problema, kako su ga prepoznali i koliko su vješto koristili različite strategije rješavanja problema. Na taj način učenici neizravno uče da uče. Budući da takve aktivnosti posebno aktiviraju mentalne aktivnosti, poput kreativnog učenja i drugih intelektualnih sposobnosti, svrstavamo učenje putem rješavanja problema među najzahtjevnije oblike aktivnosti učenja na koje tijekom školovanja ne obraćamo dovoljno pozornosti. Kao primjer dobre prakse, dodajem primjer nastave orijentirane na problem s učenicima sedmih razreda, koji su rješavali matematičke probleme s kvadratima u odnosu na druge geometrijske likove.

Ključne riječi

učenje putem rješavanja problema; problemski zadatci; suvremeni nastavni pristupi; problemi kvadrata

Hrčak ID:

237111

URI

https://hrcak.srce.hr/237111

Datum izdavanja:

19.5.2020.

Posjeta: 2.371 *