hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Cjeloživotno učenje unutar institucije

Višnja Perin ; Strukovna udruga djelatnika u upravljanju ljudskim resursima – Centar HR
Snježana Terihaj ; Hrvatski zavod za zapošljavanje

Puni tekst: hrvatski, PDF (220 KB) str. 0-0 preuzimanja: 12* citiraj
APA 6th Edition
Perin, V. i Terihaj, S. (2019). Cjeloživotno učenje unutar institucije. Acta Iadertina, 16 (2), 0-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/237509
MLA 8th Edition
Perin, Višnja i Snježana Terihaj. "Cjeloživotno učenje unutar institucije." Acta Iadertina, vol. 16, br. 2, 2019, str. 0-0. https://hrcak.srce.hr/237509. Citirano 08.07.2020.
Chicago 17th Edition
Perin, Višnja i Snježana Terihaj. "Cjeloživotno učenje unutar institucije." Acta Iadertina 16, br. 2 (2019): 0-0. https://hrcak.srce.hr/237509
Harvard
Perin, V., i Terihaj, S. (2019). 'Cjeloživotno učenje unutar institucije', Acta Iadertina, 16(2), str. 0-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/237509 (Datum pristupa: 08.07.2020.)
Vancouver
Perin V, Terihaj S. Cjeloživotno učenje unutar institucije. Acta Iadertina [Internet]. 2019 [pristupljeno 08.07.2020.];16(2):0-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/237509
IEEE
V. Perin i S. Terihaj, "Cjeloživotno učenje unutar institucije", Acta Iadertina, vol.16, br. 2, str. 0-0, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/237509. [Citirano: 08.07.2020.]

Sažetak

Razvoj se i poboljšanje učinkovitosti organizacije između ostaloga postiže i brigom za konstantnim obrazovanjem i usavršavanjem djelatnika. Kao ključne faktore konkurentnosti organizacije ekonomisti navode ljudski kapital i organizacijsko znanje, a oba se faktora  razvijaju obrazovanjem i usavršavanjem. Ishodi učenja i razvijanja vještina trebaju ponajprije voditi k ostvarivanju i razvoju osobnih potencijala i biti važnim elementom aktivnosti svih zaposlenih od kojih se očekuje dinamičnost, prilagodljivost i kompetitivnost. Poslovanje bilo koje organizacije zahtijeva usvajanje novih kompetencija djelatnika, usvajanje znanja, razvoj vještina, stjecanje iskustava. Nedostaci vještina i znanja te njihova neprilagođenost potrebama tržišta rada i same organizacije često su jedan od razloga neučinkovitosti i negativnoga imidža organizacije u javnosti, stoga je neophodno da organizacija neprestano uči ili podržava učeće okruženje za svoje radnike. U radu se daje prikaz razvoja obrazovanja djelatnika u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje te se analiziraju iskustva djelatnika s različitim oblicima organiziranoga obrazovanja.

Ključne riječi
učinkovitost institucije, obrazovanje djelatnika, cjeloživotno učenje

Hrčak ID: 237509

URI
https://hrcak.srce.hr/237509

[engleski]

Posjeta: 28 *