hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.31337/oz.75.1.7

Videoigre i njihov utjecaj na uspjeh, sposobnosti i svjetonazor studenata

Predrag Haramija ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Ðuro Njavro ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Philip Vranešić ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa

Puni tekst: hrvatski, pdf (107 KB) str. 93-108 preuzimanja: 47* citiraj
APA 6th Edition
Haramija, P., Njavro, Ð. i Vranešić, P. (2020). Videoigre i njihov utjecaj na uspjeh, sposobnosti i svjetonazor studenata. Obnovljeni Život, 75. (1.), 93-108. https://doi.org/10.31337/oz.75.1.7
MLA 8th Edition
Haramija, Predrag, et al. "Videoigre i njihov utjecaj na uspjeh, sposobnosti i svjetonazor studenata." Obnovljeni Život, vol. 75., br. 1., 2020, str. 93-108. https://doi.org/10.31337/oz.75.1.7. Citirano 12.07.2020.
Chicago 17th Edition
Haramija, Predrag, Ðuro Njavro i Philip Vranešić. "Videoigre i njihov utjecaj na uspjeh, sposobnosti i svjetonazor studenata." Obnovljeni Život 75., br. 1. (2020): 93-108. https://doi.org/10.31337/oz.75.1.7
Harvard
Haramija, P., Njavro, Ð., i Vranešić, P. (2020). 'Videoigre i njihov utjecaj na uspjeh, sposobnosti i svjetonazor studenata', Obnovljeni Život, 75.(1.), str. 93-108. https://doi.org/10.31337/oz.75.1.7
Vancouver
Haramija P, Njavro Ð, Vranešić P. Videoigre i njihov utjecaj na uspjeh, sposobnosti i svjetonazor studenata. Obnovljeni Život [Internet]. 2020 [pristupljeno 12.07.2020.];75.(1.):93-108. https://doi.org/10.31337/oz.75.1.7
IEEE
P. Haramija, Ð. Njavro i P. Vranešić, "Videoigre i njihov utjecaj na uspjeh, sposobnosti i svjetonazor studenata", Obnovljeni Život, vol.75., br. 1., str. 93-108, 2020. [Online]. https://doi.org/10.31337/oz.75.1.7

Sažetak
Videoigre su sve proširenije i odgovor na pitanje posljedica njihova igranja postaje sve važniji. U radu se daje pregled svojstava i vrsta videoigara te potom uspoređuju dosadašnja istraživanja o utjecaju igranja videoigara. Do lazi se do spoznaje da se zaključci tih istraživanja često dijametralno razlikuju, a negativne i pozitivne posljedice igranja videoigara ne ovise samo o učestalosti igranja, nego i o načinu igre i vrsti (žanru) koja se igra. Anketom provedenom među studentima Zagrebačke škole ekonomije i managementa traži se relacija učestalosti i načina igranja videoigara i ocjena, percepcije vlastitih sposobnosti i svjetonazora.

Ključne riječi
videoigre; posljedice; studenti; sposobnosti; svjetonazor

Hrčak ID: 237701

URI
https://hrcak.srce.hr/237701

[engleski]

Posjeta: 116 *