hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad
https://doi.org/10.32914/mcpr.11.1.4

INFORMATOLOGIA U OBZORJU PLANETARNE KOMUNIKACIJE

Mario Plenković ; Alma Mater Europaea, Maribor, Slovenija

Puni tekst: engleski, pdf (493 KB) str. 64-67 preuzimanja: 27* citiraj
APA 6th Edition
Plenković, M. (2020). INFORMATOLOGIA IN THE AREA OF PLANETARY COMMUNICATION. Media, culture and public relations, 11 (1), 64-67. https://doi.org/10.32914/mcpr.11.1.4
MLA 8th Edition
Plenković, Mario. "INFORMATOLOGIA IN THE AREA OF PLANETARY COMMUNICATION." Media, culture and public relations, vol. 11, br. 1, 2020, str. 64-67. https://doi.org/10.32914/mcpr.11.1.4. Citirano 05.07.2020.
Chicago 17th Edition
Plenković, Mario. "INFORMATOLOGIA IN THE AREA OF PLANETARY COMMUNICATION." Media, culture and public relations 11, br. 1 (2020): 64-67. https://doi.org/10.32914/mcpr.11.1.4
Harvard
Plenković, M. (2020). 'INFORMATOLOGIA IN THE AREA OF PLANETARY COMMUNICATION', Media, culture and public relations, 11(1), str. 64-67. https://doi.org/10.32914/mcpr.11.1.4
Vancouver
Plenković M. INFORMATOLOGIA IN THE AREA OF PLANETARY COMMUNICATION. Media, culture and public relations [Internet]. 2020 [pristupljeno 05.07.2020.];11(1):64-67. https://doi.org/10.32914/mcpr.11.1.4
IEEE
M. Plenković, "INFORMATOLOGIA IN THE AREA OF PLANETARY COMMUNICATION", Media, culture and public relations, vol.11, br. 1, str. 64-67, 2020. [Online]. https://doi.org/10.32914/mcpr.11.1.4

Sažetak
Znanstvena i urednička programska orijentacija znanstvenog časopisa INFORMATOLOGIA (1969. - 2019.) temeljila se na povijesnoj, sadašnjoj i budućoj promociji informacijskih i komunikacijskih znanosti, objavljivanju odabranih znanstvenih i stručnih radova poznatih međunarodno priznatih znanstvenika iz područja informacijskih i komunikacijskih znanosti, koji su kontinuirano objavljivali svoja znanstvena dostignuća na stranicama uglednog časopisa INFORMATOLOGIA. Redakcijsko-programska orijentacija znanstvenog časopisa Informatologia (1969. - 2019.) temeljila se na brojnim znanstvenim i stručnim kritičkim uredničkim dilemama, analiziranju, vrednovanju i odabiru kvalitetne znanstvene informacije i komunikacijske produkcije za objavljivanje u časopisu Informatologia. U strateškom publicističkom smislu članovi uredništva poštovali su visoke znanstvene standarde, recenzirali kroz stručno mišljenje i potvrdili izbor utemeljen na kritičkoj svijesti i etičkim uređivačkim principima.

Ključne riječi
Informatologija; komunikacijska znanost; znanstveno objavljivanje

Hrčak ID: 237726

URI
https://hrcak.srce.hr/237726

[engleski]

Posjeta: 72 *