hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

MOŽE LI NAPORNO UČENJE BITI ZABAVNO?

Lea Florjančič ; Osnovna škola Breg

Puni tekst: hrvatski, pdf (487 KB) str. 192-202 preuzimanja: 4* citiraj
APA 6th Edition
Florjančič, L. (2020). MOŽE LI NAPORNO UČENJE BITI ZABAVNO?. Varaždinski učitelj, 3 (3), 192-202. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/237758
MLA 8th Edition
Florjančič, Lea. "MOŽE LI NAPORNO UČENJE BITI ZABAVNO?." Varaždinski učitelj, vol. 3, br. 3, 2020, str. 192-202. https://hrcak.srce.hr/237758. Citirano 02.07.2020.
Chicago 17th Edition
Florjančič, Lea. "MOŽE LI NAPORNO UČENJE BITI ZABAVNO?." Varaždinski učitelj 3, br. 3 (2020): 192-202. https://hrcak.srce.hr/237758
Harvard
Florjančič, L. (2020). 'MOŽE LI NAPORNO UČENJE BITI ZABAVNO?', Varaždinski učitelj, 3(3), str. 192-202. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/237758 (Datum pristupa: 02.07.2020.)
Vancouver
Florjančič L. MOŽE LI NAPORNO UČENJE BITI ZABAVNO?. Varaždinski učitelj [Internet]. 2020 [pristupljeno 02.07.2020.];3(3):192-202. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/237758
IEEE
L. Florjančič, "MOŽE LI NAPORNO UČENJE BITI ZABAVNO?", Varaždinski učitelj, vol.3, br. 3, str. 192-202, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/237758. [Citirano: 02.07.2020.]

Sažetak
Učitelji se često žalimo na izazovne ciljeve i sadržaj koji nam zadaju nastavni planovi i programi. To je vrlo teško postići frontalnim načinom nastave. Ili ih postižemo i razočaramo se jer su znanja koja su učenici stekli kratkotrajna. Međutim, to se također može promijeniti. Učitelji trebaju početi mijenjati sebe, u svom načinu poučavanja. Naš bi glavni cilj trebao biti pretvaranje učenika iz pasivnih učenika u aktivne sukreatore učenja i našeg vlastitog znanja. U članku su prikazane lekcije u 4. razredu, iz predmeta nauka i tehnologija (NIT), odnosno skupa Sile i pokreta. Predstavljene su aktivnosti učenja koje aktivno uključuju sve učenike u sve faze predavanja, motiviraju ih na učenje, a uporni i naporan rad istovremeno postaje zanimljiva, atraktivna i zabavna aktivnost učenja. Polazna točka planiranja su propisani sadržaji i ciljevi iz nastavnih planova i programa, ne samo znanosti i tehnologije, već i matematike, slovenskog jezika i sporta. Dakle, u poticajnom, sigurnom okruženju za učenje, istraživali smo paket učenja holistički, interdisciplinarno i značajnije za učenike.

Ključne riječi
uključenost, interdisciplinarna povezanost, formativno praćenje, zabavna aktivnost učenja

Hrčak ID: 237758

URI
https://hrcak.srce.hr/237758

Posjeta: 10 *