Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32633/eb.5.10

Primjena igre uloga u nastavnoj temi „Životinje kontinentalne listopadne šume“

Katarina Rotim orcid id orcid.org/0000-0003-0836-1612 ; Osnovna škola bana Josipa Jelačića Zagreb, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 903 Kb

str. 110-119

preuzimanja: 1.381

citiraj


Sažetak

Životinje su tema koja je učenicima uvijek aktualna i zanimljiva. U šestom razredu obrađuju se životinje šume koja je rasprostranjena u području u kojem učenici žive, te samim time imaju određena iskustva. U ovom primjeru za nastavu je osmišljena TV emisija u kojoj su sudjelovali svi učenici s određenom ulogom. Učenici su prije same emisije istraživali teren na kojem su pronašli životinjske organizme određenog sloja kontinentalne listopadne šume, zatim su u emisiji izvještavali o pronađenim životinjama i njihovim prilagodbama na okoliš. Učenici su vrlo entuzijastično pristupili ovakvom načinu rada te su iskazali velik interes za temu. Ujedno su primijenili i vlastita iskustva te na taj način doprinijeli kvalitetnijoj obradi nastavne jedinice.

Ključne riječi

učenici u dobi 11 i 12 godina; aktivno učenje; igra uloga; životinje šume

Hrčak ID:

237769

URI

https://hrcak.srce.hr/237769

Datum izdavanja:

28.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.016 *