hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

NASTAVA I UČENJE ISTRAŽIVANJEM U »UKLJUČIVOJ ŠKOLI«

Ivanka Mišmaš ; OŠ Breg, Ptuj, Slovenija

Puni tekst: hrvatski, pdf (450 KB) str. 203-211 preuzimanja: 12* citiraj
APA 6th Edition
Mišmaš, I. (2020). NASTAVA I UČENJE ISTRAŽIVANJEM U »UKLJUČIVOJ ŠKOLI«. Varaždinski učitelj, 3 (3), 203-211. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/237811
MLA 8th Edition
Mišmaš, Ivanka. "NASTAVA I UČENJE ISTRAŽIVANJEM U »UKLJUČIVOJ ŠKOLI«." Varaždinski učitelj, vol. 3, br. 3, 2020, str. 203-211. https://hrcak.srce.hr/237811. Citirano 12.07.2020.
Chicago 17th Edition
Mišmaš, Ivanka. "NASTAVA I UČENJE ISTRAŽIVANJEM U »UKLJUČIVOJ ŠKOLI«." Varaždinski učitelj 3, br. 3 (2020): 203-211. https://hrcak.srce.hr/237811
Harvard
Mišmaš, I. (2020). 'NASTAVA I UČENJE ISTRAŽIVANJEM U »UKLJUČIVOJ ŠKOLI«', Varaždinski učitelj, 3(3), str. 203-211. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/237811 (Datum pristupa: 12.07.2020.)
Vancouver
Mišmaš I. NASTAVA I UČENJE ISTRAŽIVANJEM U »UKLJUČIVOJ ŠKOLI«. Varaždinski učitelj [Internet]. 2020 [pristupljeno 12.07.2020.];3(3):203-211. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/237811
IEEE
I. Mišmaš, "NASTAVA I UČENJE ISTRAŽIVANJEM U »UKLJUČIVOJ ŠKOLI«", Varaždinski učitelj, vol.3, br. 3, str. 203-211, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/237811. [Citirano: 12.07.2020.]

Sažetak
U ovom članku će se govoriti o uvrštavanju jednog od načina učenja, to jest način primjene metoda problemsko-stvaralačkoga didaktičkog pristupa, takozvanog učenja s istraživanjem, u svakodnevnu rutinu današnje moderne uključive škole. Učenje istraživanjem zapravo je jedan od najprirodnijih oblika učenja. Čovjek je po prirodi znatiželjno biće, koje uči promatrajući, oponašajući, eksperimentirajući i istražujući. Ovakav način učenja je također i cjeloživotan, te na taj način omogućuje teoriji da bude neprestano usko povezana s praksom. Dakle ovaj će tekst pokazati izvjesne teoretske pristupe u nastavi zvani »učenje istraživanjem«, i, naravno, na kratko će prikazati jedan konkretan primjer primjene metode »učenja s istraživanjem«, te će iznijeti doznale činjenice na osnovu danog primjera, pa i neke pojedine misli o smislenosti uključivanja takvog načina rada u školsku nastavu.

Ključne riječi
društvo, školsko okruženje, učenici, učitelji, poučavanje.

Hrčak ID: 237811

URI
https://hrcak.srce.hr/237811

Posjeta: 22 *