hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.21464/mo.26.2.9

Profesionalni identitet učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj

Rea Lujić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-5931-3867 ; Odjel za francuske i frankofonske studije, Sveučilište u Zadru, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (472 KB) str. 129-146 preuzimanja: 42* citiraj
APA 6th Edition
Lujić, R. (2019). Profesionalni identitet učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj. Metodički ogledi, 26 (2), 129-146. https://doi.org/10.21464/mo.26.2.9
MLA 8th Edition
Lujić, Rea. "Profesionalni identitet učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj." Metodički ogledi, vol. 26, br. 2, 2019, str. 129-146. https://doi.org/10.21464/mo.26.2.9. Citirano 12.07.2020.
Chicago 17th Edition
Lujić, Rea. "Profesionalni identitet učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj." Metodički ogledi 26, br. 2 (2019): 129-146. https://doi.org/10.21464/mo.26.2.9
Harvard
Lujić, R. (2019). 'Profesionalni identitet učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj', Metodički ogledi, 26(2), str. 129-146. https://doi.org/10.21464/mo.26.2.9
Vancouver
Lujić R. Profesionalni identitet učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj. Metodički ogledi [Internet]. 2019 [pristupljeno 12.07.2020.];26(2):129-146. https://doi.org/10.21464/mo.26.2.9
IEEE
R. Lujić, "Profesionalni identitet učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj", Metodički ogledi, vol.26, br. 2, str. 129-146, 2019. [Online]. https://doi.org/10.21464/mo.26.2.9

Sažetak
Identitet učitelja inoga jezika nedovoljno je istražen koncept na području Republike Hrvatske. Stoga se u ovome radu navedeni koncept ponajprije teorijski razmatra, a potom se prikazuju rezultati istraživanja profesionalnog identiteta učitelja francuskoga jezika u RH. U istraživačkome dijelu rada razmatramo mijenjaju li učitelji francuskog jezika svoj profesionalni identitet ili ne mijenjaju, a ako mijenjaju, u kojoj je to mjeri i koji su razlozi tomu. Rezultati su pokazali kako učitelji svoj učiteljski identitet najčešće mijenjaju sudjelujući na lokalnim stručnim usavršavanjima, a najmanje sudjelovanjem u organiziranim e-tečajevima. Glavnim razlogom za sudjelovanje u aktivnostima stručnoga usavršavanja pokazao se njihov unutarnji poticaj, dok su se glavnim razlogom za nesudjelovanjem pokazali financijski čimbenici. Dulje radno iskustvo, članstvo u Hrvatskoj udruzi profesora francuskoga jezika i obvezni status jezika pokazali su se faktorima koji statistički značajno pozitivno utječu na osjećaj pripadnosti zajednici učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj.

Ključne riječi
Hrvatska; identitet učitelja inoga jezika; učitelj francuskog jezika; ulaganje; stručno usavršavanje; sudjelovanje

Hrčak ID: 237835

URI
https://hrcak.srce.hr/237835

[engleski]

Posjeta: 90 *