hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250

Povezanost izgaranja u školi i angažiranosti u školi: posrednička uloga stava prema učenju

Mustafa Yüksel Erdogdu   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6403-5630

Puni tekst: hrvatski, pdf (316 KB) str. 241-262 preuzimanja: 16* citiraj
APA 6th Edition
Yüksel Erdogdu, M. (2020). Povezanost izgaranja u školi i angažiranosti u školi: posrednička uloga stava prema učenju. Croatian Journal of Education, 22 (1), 241-262. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250
MLA 8th Edition
Yüksel Erdogdu, Mustafa. "Povezanost izgaranja u školi i angažiranosti u školi: posrednička uloga stava prema učenju." Croatian Journal of Education, vol. 22, br. 1, 2020, str. 241-262. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250. Citirano 02.07.2020.
Chicago 17th Edition
Yüksel Erdogdu, Mustafa. "Povezanost izgaranja u školi i angažiranosti u školi: posrednička uloga stava prema učenju." Croatian Journal of Education 22, br. 1 (2020): 241-262. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250
Harvard
Yüksel Erdogdu, M. (2020). 'Povezanost izgaranja u školi i angažiranosti u školi: posrednička uloga stava prema učenju', Croatian Journal of Education, 22(1), str. 241-262. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250
Vancouver
Yüksel Erdogdu M. Povezanost izgaranja u školi i angažiranosti u školi: posrednička uloga stava prema učenju. Croatian Journal of Education [Internet]. 2020 [pristupljeno 02.07.2020.];22(1):241-262. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250
IEEE
M. Yüksel Erdogdu, "Povezanost izgaranja u školi i angažiranosti u školi: posrednička uloga stava prema učenju", Croatian Journal of Education, vol.22, br. 1, str. 241-262, 2020. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250
Puni tekst: engleski, pdf (316 KB) str. 241-262 preuzimanja: 9* citiraj
APA 6th Edition
Yüksel Erdogdu, M. (2020). The Correlation between School Burnout and School Engagement: The Mediating Role of Attitude toward Learning. Croatian Journal of Education, 22 (1), 241-262. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250
MLA 8th Edition
Yüksel Erdogdu, Mustafa. "The Correlation between School Burnout and School Engagement: The Mediating Role of Attitude toward Learning." Croatian Journal of Education, vol. 22, br. 1, 2020, str. 241-262. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250. Citirano 02.07.2020.
Chicago 17th Edition
Yüksel Erdogdu, Mustafa. "The Correlation between School Burnout and School Engagement: The Mediating Role of Attitude toward Learning." Croatian Journal of Education 22, br. 1 (2020): 241-262. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250
Harvard
Yüksel Erdogdu, M. (2020). 'The Correlation between School Burnout and School Engagement: The Mediating Role of Attitude toward Learning', Croatian Journal of Education, 22(1), str. 241-262. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250
Vancouver
Yüksel Erdogdu M. The Correlation between School Burnout and School Engagement: The Mediating Role of Attitude toward Learning. Croatian Journal of Education [Internet]. 2020 [pristupljeno 02.07.2020.];22(1):241-262. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250
IEEE
M. Yüksel Erdogdu, "The Correlation between School Burnout and School Engagement: The Mediating Role of Attitude toward Learning", Croatian Journal of Education, vol.22, br. 1, str. 241-262, 2020. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250

Sažetak
Glavni cilj ovoga istraživanja je proučiti posredničku ulogu stava prema učenju u odnosu na izgaranje u školi i angažiranosti u školi. Ovo istraživanje provedeno je na 471 učeniku srednje škole. Ispitanici su popunili tri skale, odnosno skalu Izgaranje u školi, skalu Angažiranost u školi i skalu Stavovi prema učenju. Podatci dobiveni regresijskom analizom pokazuju da su angažiranost u školi i stav prema učenju negativno i značajno predviđeni stavom prema učenju. Stav prema učenju pozitivno predviđa angažiranost u školi. Nadalje, stav prema učenju doprinosi odnosu izgaranja u školi i djelomično angažmanu u školi. Rezultati pokazuju da postupci koji bi smanjili izgaranje u školi imaju veliku ulogu kod angažiranosti u školi i stavovima prema učenju.

Ključne riječi
angažiranost u školi; regresija; izgaranje u školi; stav prema učenju

Hrčak ID: 238105

URI
https://hrcak.srce.hr/238105

[engleski]

Posjeta: 53 *