Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250
Povezanost izgaranja u školi i angažiranosti u školi: posrednička uloga stava prema učenju
Mustafa Yüksel Erdogdu
orcid.org/0000-0001-6403-5630
Puni tekst: engleski pdf 316 Kb
str. 241-262
preuzimanja: 407
citiraj
APA 6th Edition
Yüksel Erdogdu, M. (2020). Povezanost izgaranja u školi i angažiranosti u školi: posrednička uloga stava prema učenju. Croatian Journal of Education, 22 (1), 241-262. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250
MLA 8th Edition
Yüksel Erdogdu, Mustafa. "Povezanost izgaranja u školi i angažiranosti u školi: posrednička uloga stava prema učenju." Croatian Journal of Education, vol. 22, br. 1, 2020, str. 241-262. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250. Citirano 19.04.2024.
Chicago 17th Edition
Yüksel Erdogdu, Mustafa. "Povezanost izgaranja u školi i angažiranosti u školi: posrednička uloga stava prema učenju." Croatian Journal of Education 22, br. 1 (2020): 241-262. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250
Harvard
Yüksel Erdogdu, M. (2020). 'Povezanost izgaranja u školi i angažiranosti u školi: posrednička uloga stava prema učenju', Croatian Journal of Education, 22(1), str. 241-262. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250
Vancouver
Yüksel Erdogdu M. Povezanost izgaranja u školi i angažiranosti u školi: posrednička uloga stava prema učenju. Croatian Journal of Education [Internet]. 2020 [pristupljeno 19.04.2024.];22(1):241-262. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250
IEEE
M. Yüksel Erdogdu, "Povezanost izgaranja u školi i angažiranosti u školi: posrednička uloga stava prema učenju", Croatian Journal of Education, vol.22, br. 1, str. 241-262, 2020. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250
Puni tekst: hrvatski pdf 316 Kb
str. 241-262
preuzimanja: 295
citiraj
APA 6th Edition
Yüksel Erdogdu, M. (2020). Povezanost izgaranja u školi i angažiranosti u školi: posrednička uloga stava prema učenju. Croatian Journal of Education, 22 (1), 241-262. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250
MLA 8th Edition
Yüksel Erdogdu, Mustafa. "Povezanost izgaranja u školi i angažiranosti u školi: posrednička uloga stava prema učenju." Croatian Journal of Education, vol. 22, br. 1, 2020, str. 241-262. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250. Citirano 19.04.2024.
Chicago 17th Edition
Yüksel Erdogdu, Mustafa. "Povezanost izgaranja u školi i angažiranosti u školi: posrednička uloga stava prema učenju." Croatian Journal of Education 22, br. 1 (2020): 241-262. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250
Harvard
Yüksel Erdogdu, M. (2020). 'Povezanost izgaranja u školi i angažiranosti u školi: posrednička uloga stava prema učenju', Croatian Journal of Education, 22(1), str. 241-262. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250
Vancouver
Yüksel Erdogdu M. Povezanost izgaranja u školi i angažiranosti u školi: posrednička uloga stava prema učenju. Croatian Journal of Education [Internet]. 2020 [pristupljeno 19.04.2024.];22(1):241-262. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250
IEEE
M. Yüksel Erdogdu, "Povezanost izgaranja u školi i angažiranosti u školi: posrednička uloga stava prema učenju", Croatian Journal of Education, vol.22, br. 1, str. 241-262, 2020. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250
Sažetak
Glavni cilj ovoga istraživanja je proučiti posredničku ulogu stava prema učenju u odnosu na izgaranje u školi i angažiranosti u školi. Ovo istraživanje provedeno je na 471 učeniku srednje škole. Ispitanici su popunili tri skale, odnosno skalu Izgaranje u školi, skalu Angažiranost u školi i skalu Stavovi prema učenju. Podatci dobiveni regresijskom analizom pokazuju da su angažiranost u školi i stav prema učenju negativno i značajno predviđeni stavom prema učenju. Stav prema učenju pozitivno predviđa angažiranost u školi. Nadalje, stav prema učenju doprinosi odnosu izgaranja u školi i djelomično angažmanu u školi. Rezultati pokazuju da postupci koji bi smanjili izgaranje u školi imaju veliku ulogu kod angažiranosti u školi i stavovima prema učenju.
Ključne riječi
angažiranost u školi; regresija; izgaranje u školi; stav prema učenju
Hrčak ID:
238105
URI
https://hrcak.srce.hr/238105
Datum izdavanja:
19.3.2020.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.499
*