Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250

Povezanost izgaranja u školi i angažiranosti u školi: posrednička uloga stava prema učenju

Mustafa Yüksel Erdogdu orcid id orcid.org/0000-0001-6403-5630


Puni tekst: engleski pdf 316 Kb

str. 241-262

preuzimanja: 407

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 316 Kb

str. 241-262

preuzimanja: 295

citiraj


Sažetak

Glavni cilj ovoga istraživanja je proučiti posredničku ulogu stava prema učenju u odnosu na izgaranje u školi i angažiranosti u školi. Ovo istraživanje provedeno je na 471 učeniku srednje škole. Ispitanici su popunili tri skale, odnosno skalu Izgaranje u školi, skalu Angažiranost u školi i skalu Stavovi prema učenju. Podatci dobiveni regresijskom analizom pokazuju da su angažiranost u školi i stav prema učenju negativno i značajno predviđeni stavom prema učenju. Stav prema učenju pozitivno predviđa angažiranost u školi. Nadalje, stav prema učenju doprinosi odnosu izgaranja u školi i djelomično angažmanu u školi. Rezultati pokazuju da postupci koji bi smanjili izgaranje u školi imaju veliku ulogu kod angažiranosti u školi i stavovima prema učenju.

Ključne riječi

angažiranost u školi; regresija; izgaranje u školi; stav prema učenju

Hrčak ID:

238105

URI

https://hrcak.srce.hr/238105

Datum izdavanja:

19.3.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.499 *