hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3282

Softveri za glazbenu tehnologiju u usvajanju nastavnih sadržaja na satovima glazbene kulture

Biljana S. Jeremić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7893-5637 ; University of Novi Sad, Faculty of Education in Sombor
Rajko Pećanac ; University of Novi Sad, Faculty of Education in Sombor
Emilija Stanković   ORCID icon orcid.org/0000-0002-5403-5618 ; University of Novi Sad, Academy of Arts, Department of Music
Tanja Đurđević   ORCID icon orcid.org/0000-0002-8110-7306

Puni tekst: hrvatski, pdf (279 KB) str. 263-286 preuzimanja: 11* citiraj
APA 6th Edition
Jeremić, B.S., Pećanac, R., Stanković, E. i Đurđević, T. (2020). Softveri za glazbenu tehnologiju u usvajanju nastavnih sadržaja na satovima glazbene kulture. Croatian Journal of Education, 22 (1), 263-286. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3282
MLA 8th Edition
Jeremić, Biljana S., et al. "Softveri za glazbenu tehnologiju u usvajanju nastavnih sadržaja na satovima glazbene kulture." Croatian Journal of Education, vol. 22, br. 1, 2020, str. 263-286. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3282. Citirano 05.07.2020.
Chicago 17th Edition
Jeremić, Biljana S., Rajko Pećanac, Emilija Stanković i Tanja Đurđević. "Softveri za glazbenu tehnologiju u usvajanju nastavnih sadržaja na satovima glazbene kulture." Croatian Journal of Education 22, br. 1 (2020): 263-286. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3282
Harvard
Jeremić, B.S., et al. (2020). 'Softveri za glazbenu tehnologiju u usvajanju nastavnih sadržaja na satovima glazbene kulture', Croatian Journal of Education, 22(1), str. 263-286. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3282
Vancouver
Jeremić BS, Pećanac R, Stanković E, Đurđević T. Softveri za glazbenu tehnologiju u usvajanju nastavnih sadržaja na satovima glazbene kulture. Croatian Journal of Education [Internet]. 2020 [pristupljeno 05.07.2020.];22(1):263-286. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3282
IEEE
B.S. Jeremić, R. Pećanac, E. Stanković i T. Đurđević, "Softveri za glazbenu tehnologiju u usvajanju nastavnih sadržaja na satovima glazbene kulture", Croatian Journal of Education, vol.22, br. 1, str. 263-286, 2020. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3282
Puni tekst: engleski, pdf (279 KB) str. 263-286 preuzimanja: 7* citiraj
APA 6th Edition
Jeremić, B.S., Pećanac, R., Stanković, E. i Đurđević, T. (2020). Music Technology Software in Adopting Music Teaching Contents. Croatian Journal of Education, 22 (1), 263-286. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3282
MLA 8th Edition
Jeremić, Biljana S., et al. "Music Technology Software in Adopting Music Teaching Contents." Croatian Journal of Education, vol. 22, br. 1, 2020, str. 263-286. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3282. Citirano 05.07.2020.
Chicago 17th Edition
Jeremić, Biljana S., Rajko Pećanac, Emilija Stanković i Tanja Đurđević. "Music Technology Software in Adopting Music Teaching Contents." Croatian Journal of Education 22, br. 1 (2020): 263-286. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3282
Harvard
Jeremić, B.S., et al. (2020). 'Music Technology Software in Adopting Music Teaching Contents', Croatian Journal of Education, 22(1), str. 263-286. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3282
Vancouver
Jeremić BS, Pećanac R, Stanković E, Đurđević T. Music Technology Software in Adopting Music Teaching Contents. Croatian Journal of Education [Internet]. 2020 [pristupljeno 05.07.2020.];22(1):263-286. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3282
IEEE
B.S. Jeremić, R. Pećanac, E. Stanković i T. Đurđević, "Music Technology Software in Adopting Music Teaching Contents", Croatian Journal of Education, vol.22, br. 1, str. 263-286, 2020. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3282

Sažetak
U radu se istražuje korištenje softvera za glazbenu tehnologiju u usvajanju nastavnih sadržaja i realizaciji nastave glazbene kulture. Uzorak se sastoji od 129 učenika četvrtog razreda osnovne škole podijeljenih u dvije skupine, eksperimentalni (E-65 učenici) i kontrolni (K-64 učenici). Eksperiment se temelji na konceptu nastave u kojoj se učenici potiču na poticanje intelektualnih procesa (učenje, pažnja, pamćenje) korištenjem glazbene tehnologije. Rezultati ove studije pokazuju da postoji značajna razlika između dviju skupina u pogledu razine usvojenog sadržaja. Ovaj je rad temelj daljnjih istraživanja koja bi bila usmjerena na učenike svih uzrasta, kao korisnike novih tehnologija u nastavi glazbene kulture.

Ključne riječi
glazba putem tehnologije; obrazovni softver; postignuća učenika

Hrčak ID: 238102

URI
https://hrcak.srce.hr/238102

[engleski]

Posjeta: 39 *