APA 6th Edition Savic, D. (2020). Uloga zadataka otvorenoga tipa u razvoju aktivnosti i kreativnoga mišljenja učenika. Croatian Journal of Education, 22 (1), 287-305. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3316
MLA 8th Edition Savic, Dragana. "Uloga zadataka otvorenoga tipa u razvoju aktivnosti i kreativnoga mišljenja učenika." Croatian Journal of Education, vol. 22, br. 1, 2020, str. 287-305. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3316. Citirano 16.04.2021.
Chicago 17th Edition Savic, Dragana. "Uloga zadataka otvorenoga tipa u razvoju aktivnosti i kreativnoga mišljenja učenika." Croatian Journal of Education 22, br. 1 (2020): 287-305. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3316
Harvard Savic, D. (2020). 'Uloga zadataka otvorenoga tipa u razvoju aktivnosti i kreativnoga mišljenja učenika', Croatian Journal of Education, 22(1), str. 287-305. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3316
Vancouver Savic D. Uloga zadataka otvorenoga tipa u razvoju aktivnosti i kreativnoga mišljenja učenika. Croatian Journal of Education [Internet]. 2020 [pristupljeno 16.04.2021.];22(1):287-305. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3316
IEEE D. Savic, "Uloga zadataka otvorenoga tipa u razvoju aktivnosti i kreativnoga mišljenja učenika", Croatian Journal of Education, vol.22, br. 1, str. 287-305, 2020. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3316
APA 6th Edition Savic, D. (2020). Role of Open-ended Tasks in the Development of Activities and the Creative Thinking of Students. Croatian Journal of Education, 22 (1), 287-305. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3316
MLA 8th Edition Savic, Dragana. "Role of Open-ended Tasks in the Development of Activities and the Creative Thinking of Students." Croatian Journal of Education, vol. 22, br. 1, 2020, str. 287-305. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3316. Citirano 16.04.2021.
Chicago 17th Edition Savic, Dragana. "Role of Open-ended Tasks in the Development of Activities and the Creative Thinking of Students." Croatian Journal of Education 22, br. 1 (2020): 287-305. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3316
Harvard Savic, D. (2020). 'Role of Open-ended Tasks in the Development of Activities and the Creative Thinking of Students', Croatian Journal of Education, 22(1), str. 287-305. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3316
Vancouver Savic D. Role of Open-ended Tasks in the Development of Activities and the Creative Thinking of Students. Croatian Journal of Education [Internet]. 2020 [pristupljeno 16.04.2021.];22(1):287-305. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3316
IEEE D. Savic, "Role of Open-ended Tasks in the Development of Activities and the Creative Thinking of Students", Croatian Journal of Education, vol.22, br. 1, str. 287-305, 2020. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3316
Sažetak U fokusu ovog istraživanja su zadatci otvorenog tipa. Njihova je važnost vidljiva u tome što omogućuju različite postupke dolaska do višestrukih mogućih rješenja primjerenih za različite razine razumijevanja učenika. Osnovni smisao tih zadataka je mogućnost njihovog korištenja za učenje različitih strategija, produbljivanje učeničkog znanja matematike i razvijanje kreativnoga matematičkog mišljenja. Pristup rješavanju zadataka otvorenoga tipa predstavlja korak bliže povezivanju matematičke pismenosti učenika i stvarnih životnih situacija.
Cilj je ovoga rada istražiti učinke zadataka otvorenog tipa u poučavanju matematike na ishode učenja matematike i mišljenje učenika i učitelja o njima. Usporedba učeničkih odgovora nije pokazala statistički značajnu razliku između rezultata testa eksperimentalne skupine, koja je rješavala zadatke otvorenog tipa, i kontrolne skupine, u kojoj su učenici rješavali zadatke zatvorenog tipa. Veće iskustvo koje su učenici stekli rješavajući zadatke zatvorenog tipa objašnjava navedeni rezultat. Analiza aktivnosti u rješavanju zadataka ukazuje na statistički značajnu razliku između eksperimentalne i kontrolne skupine.