hrcak mascot   Srce   HID

Izlaganje sa skupa

Primjena internetskog marketinga kod izdavača dnevnih novina

Vatroslav Škare   ORCID icon orcid.org/0000-0002-0541-4187 ; Ekonomski fakultet-Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (4 MB) str. 53-64 preuzimanja: 70* citiraj
APA 6th Edition
Škare, V. (2005). Primjena internetskog marketinga kod izdavača dnevnih novina. Market-Tržište, 17 (1-2), 53-64. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/21989
MLA 8th Edition
Škare, Vatroslav. "Primjena internetskog marketinga kod izdavača dnevnih novina." Market-Tržište, vol. 17, br. 1-2, 2005, str. 53-64. https://hrcak.srce.hr/21989. Citirano 28.11.2020.
Chicago 17th Edition
Škare, Vatroslav. "Primjena internetskog marketinga kod izdavača dnevnih novina." Market-Tržište 17, br. 1-2 (2005): 53-64. https://hrcak.srce.hr/21989
Harvard
Škare, V. (2005). 'Primjena internetskog marketinga kod izdavača dnevnih novina', Market-Tržište, 17(1-2), str. 53-64. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/21989 (Datum pristupa: 28.11.2020.)
Vancouver
Škare V. Primjena internetskog marketinga kod izdavača dnevnih novina. Market-Tržište [Internet]. 2005 [pristupljeno 28.11.2020.];17(1-2):53-64. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21989
IEEE
V. Škare, "Primjena internetskog marketinga kod izdavača dnevnih novina", Market-Tržište, vol.17, br. 1-2, str. 53-64, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21989. [Citirano: 28.11.2020.]

Sažetak
Broj korisnika interneta u Hrvatskoj stalno raste i prema posljednjim istraživanjima kreće se oko 1,2 milijuna. Iako bi dodatna istraživanja vjerojatno pokazala manji broj aktivnih korisnika koji se internetom služe svaki dan, činjenica je da je broj korisnika Interneta u Hrvatskoj dovoljno značajan za poduzeća i institucije koja mogu iskoristiti mogućnosti Interneta za marketinške aktivnosti. Primjena internetskog marketinga u Hrvatskoj je u porastu, a razina njegove primjene razlikuje se od grane do grane. World Wide Web kao najpopularnija usluga Interneta često se naziva novim medijem. Web je postao prilika za pojavu novih izdavača koji svoj sadržaj objavljuju isključivo on-line, donekle konkurirajući tradicionalnim medijima. Istovremeno, i tradicionalni mediji, poput dnevnih novina, radija i televizije, prihvatili su Web kao novi kanal distribucije sadržaja. Međutim, za tradicionalne medije Web može biti prilika za postizanje većeg dosega, ali i prijetnja osnovnom kanalu distribucije (npr. tiskanom izdanju). Prijetnja od kanibalizacije kanala distribucije sadržaja posebno je izražena kod tiskovina, a najviše kod dnevnih novina. U Hrvatskoj većina izdavača dnevnih novina objavljuje i on-line izdanje.
Pritom se nalaze pred brojnim izazovima:
•do koje razine objavljivati sadržaj tiskanog izdanja u on-line izdanju?
•kako prilagođavati sadržaj novom mediju?
•kako pružiti dodatnu vrijednost čitateljima on-line izdanja?
•kako naplatiti sadržaj on-line izdanja?
Rad analizira on-line izdanja dnevnih novina u Hrvatskoj koje svoja tiskana izdanja prodaju na nacionalnoj razini (to isključuje lokalne dnevne novine) te nisu specijalizirane (npr. za gospodarstvo-Dnevnik). Istraživanje je provedeno anketiranjem i intervjuiranjem urednika on-line izdanja kojima se pokušalo definirati koncept njihovog on-line izdanja. Postojeća on-line izdanja pregledana su i ocjenjena pomoću jedinstvenog obrasca.
Rad donosi pregled primjene marketinških mogućnosti Interneta kod izdavača dnevnih novina u Hrvatskoj te daje smjernice za moguća poboljšanja kao i provođenje daljnjih istraživanja.

Ključne riječi
internetski marketing; mediji; distribucijski kanali

Hrčak ID: 21989

URI
https://hrcak.srce.hr/21989

[engleski]

Posjeta: 610 *