Skoči na glavni sadržaj

Izlaganje sa skupa

Turistički suvenir grada Zagreba

Darko Prebežac orcid id orcid.org/0000-0003-4856-4668 ; Ekonomski fakultet-Zagreb
Josip Mikulić orcid id orcid.org/0000-0001-7079-668X ; Ekonomski fakultet-Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 3.067 Kb

str. 89-98

preuzimanja: 533

citiraj


Sažetak

Važnost turističkog suvenira kao sredstva promocije te sastavnog dijela turističke ponude zasigurno je nedvojbena, no njegovoj aktivnoj ulozi kao integralnom dijelu marketinškog miksa u marketingu turističke destinacije još uvijek se ne pridaje dovoljno pažnje. Turisti kupuju suvenire kako bi se sjećali svojih putovanja, izleta ili odmora, te oni sa stajališta turističkih destinacija i/ili pojedinih nositelja konkretnih turističkih usluga (npr. zrakoplovnih kompanija, hotela, restorana, parkova prirode, itd.) imaju veliku promocijsku vrijednost. U tom kontekstu se grad Zagreb ne razlikuje od sličnih turističkih destinacija. U radu se iznose nalazi istraživanja čiji je primarni cilj bio identificirati postojeću ponudu turističkih suvenira u gradu Zagrebu, utvrditi stupanj prepoznatljivosti odabranih zagrebačkih suvenira, te ocijeniti zadovoljstvo različitih tržišnih segmenata s postojećom ponudom suvenira u Zagrebu.
Isto tako istraživanje je imalo za cilj utvrditi i eventualno postojanje određenih općih razlika u ponašanju turista kod kupovine suvenira, a koje nisu konkretno vezane uz ponudu suvenira u gradu Zagrebu, već za općenitu percepciju turista o problematici suvenira. Uz uvažavanje svih ograničenja istraživanja, autori na osnovu dobivenih rezultata identificiraju potencijalne barijere u kupovnom procesu turističkih suvenira, te daju konkretne preporuke proizvođačima, distributerima i naručiteljima turističkih suvenira za poboljšanje postojeće te razvoj nove ponude turističkih suvenira.

Ključne riječi

suvenir; turizam; turistička destinacija; grad Zagreb

Hrčak ID:

21992

URI

https://hrcak.srce.hr/21992

Datum izdavanja:

1.12.2005.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.260 *