hrcak mascot   Srce   HID

Izlaganje sa skupa

Turistički suvenir grada Zagreba

Darko Prebežac ; Ekonomski fakultet-Zagreb
Josip Mikulić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-7079-668X ; Ekonomski fakultet-Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (3 MB) str. 89-98 preuzimanja: 116* citiraj
APA 6th Edition
Prebežac, D. i Mikulić, J. (2005). Turistički suvenir grada Zagreba. Market-Tržište, 17 (1-2), 89-98. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/21992
MLA 8th Edition
Prebežac, Darko i Josip Mikulić. "Turistički suvenir grada Zagreba." Market-Tržište, vol. 17, br. 1-2, 2005, str. 89-98. https://hrcak.srce.hr/21992. Citirano 03.12.2020.
Chicago 17th Edition
Prebežac, Darko i Josip Mikulić. "Turistički suvenir grada Zagreba." Market-Tržište 17, br. 1-2 (2005): 89-98. https://hrcak.srce.hr/21992
Harvard
Prebežac, D., i Mikulić, J. (2005). 'Turistički suvenir grada Zagreba', Market-Tržište, 17(1-2), str. 89-98. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/21992 (Datum pristupa: 03.12.2020.)
Vancouver
Prebežac D, Mikulić J. Turistički suvenir grada Zagreba. Market-Tržište [Internet]. 2005 [pristupljeno 03.12.2020.];17(1-2):89-98. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21992
IEEE
D. Prebežac i J. Mikulić, "Turistički suvenir grada Zagreba", Market-Tržište, vol.17, br. 1-2, str. 89-98, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21992. [Citirano: 03.12.2020.]

Sažetak
Važnost turističkog suvenira kao sredstva promocije te sastavnog dijela turističke ponude zasigurno je nedvojbena, no njegovoj aktivnoj ulozi kao integralnom dijelu marketinškog miksa u marketingu turističke destinacije još uvijek se ne pridaje dovoljno pažnje. Turisti kupuju suvenire kako bi se sjećali svojih putovanja, izleta ili odmora, te oni sa stajališta turističkih destinacija i/ili pojedinih nositelja konkretnih turističkih usluga (npr. zrakoplovnih kompanija, hotela, restorana, parkova prirode, itd.) imaju veliku promocijsku vrijednost. U tom kontekstu se grad Zagreb ne razlikuje od sličnih turističkih destinacija. U radu se iznose nalazi istraživanja čiji je primarni cilj bio identificirati postojeću ponudu turističkih suvenira u gradu Zagrebu, utvrditi stupanj prepoznatljivosti odabranih zagrebačkih suvenira, te ocijeniti zadovoljstvo različitih tržišnih segmenata s postojećom ponudom suvenira u Zagrebu.
Isto tako istraživanje je imalo za cilj utvrditi i eventualno postojanje određenih općih razlika u ponašanju turista kod kupovine suvenira, a koje nisu konkretno vezane uz ponudu suvenira u gradu Zagrebu, već za općenitu percepciju turista o problematici suvenira. Uz uvažavanje svih ograničenja istraživanja, autori na osnovu dobivenih rezultata identificiraju potencijalne barijere u kupovnom procesu turističkih suvenira, te daju konkretne preporuke proizvođačima, distributerima i naručiteljima turističkih suvenira za poboljšanje postojeće te razvoj nove ponude turističkih suvenira.

Ključne riječi
suvenir; turizam; turistička destinacija; grad Zagreb

Hrčak ID: 21992

URI
https://hrcak.srce.hr/21992

[engleski]

Posjeta: 1.105 *