hrcak mascot   Srce   HID

Recenzija, Prikaz slučaja

Tomislav Šola: "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti"

Željko Blagus

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 103-106 preuzimanja: 86* citiraj
APA 6th Edition
Blagus, Ž. (2005). Tomislav Šola: "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti". Market-Tržište, 17 (1-2), 103-106. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/21994
MLA 8th Edition
Blagus, Željko. "Tomislav Šola: "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti"." Market-Tržište, vol. 17, br. 1-2, 2005, str. 103-106. https://hrcak.srce.hr/21994. Citirano 05.12.2020.
Chicago 17th Edition
Blagus, Željko. "Tomislav Šola: "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti"." Market-Tržište 17, br. 1-2 (2005): 103-106. https://hrcak.srce.hr/21994
Harvard
Blagus, Ž. (2005). 'Tomislav Šola: "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti"', Market-Tržište, 17(1-2), str. 103-106. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/21994 (Datum pristupa: 05.12.2020.)
Vancouver
Blagus Ž. Tomislav Šola: "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti". Market-Tržište [Internet]. 2005 [pristupljeno 05.12.2020.];17(1-2):103-106. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21994
IEEE
Ž. Blagus, "Tomislav Šola: "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti"", Market-Tržište, vol.17, br. 1-2, str. 103-106, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21994. [Citirano: 05.12.2020.]

Sažetak
Prikaz knjige "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti" autora Tomislava Šole

Hrčak ID: 21994

URI
https://hrcak.srce.hr/21994

Posjeta: 881 *