hrcak mascot   Srce   HID

Recenzija, Prikaz

Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen: "Marketing", 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje

Sunčana Piri Rajh ; Ekonomski fakultet-Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 63-68 preuzimanja: 250* citiraj
APA 6th Edition
Piri Rajh, S. (2004). Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen: "Marketing", 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje. Market-Tržište, 16 (1-2), 63-68. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/22002
MLA 8th Edition
Piri Rajh, Sunčana. "Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen: "Marketing", 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje." Market-Tržište, vol. 16, br. 1-2, 2004, str. 63-68. https://hrcak.srce.hr/22002. Citirano 29.11.2020.
Chicago 17th Edition
Piri Rajh, Sunčana. "Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen: "Marketing", 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje." Market-Tržište 16, br. 1-2 (2004): 63-68. https://hrcak.srce.hr/22002
Harvard
Piri Rajh, S. (2004). 'Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen: "Marketing", 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje', Market-Tržište, 16(1-2), str. 63-68. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/22002 (Datum pristupa: 29.11.2020.)
Vancouver
Piri Rajh S. Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen: "Marketing", 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje. Market-Tržište [Internet]. 2004 [pristupljeno 29.11.2020.];16(1-2):63-68. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/22002
IEEE
S. Piri Rajh, "Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen: "Marketing", 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje", Market-Tržište, vol.16, br. 1-2, str. 63-68, 2004. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/22002. [Citirano: 29.11.2020.]

Sažetak
Prikaz knjige "Marketing", 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje urednika Joze Previšića i Đurđane Ozretić Došen

Hrčak ID: 22002

URI
https://hrcak.srce.hr/22002

Posjeta: 1.404 *