Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.46640/imr.9.16.4

Može li intrakomunikologija pripomoći filozofiji medija?

Fahira Fejzić-Čengić orcid id orcid.org/0000-0002-6915-5882 ; Fakultet političkih nauka, Sveučilište u Sarajevu


Puni tekst: engleski pdf 468 Kb

str. 2523-2532

preuzimanja: 316

citiraj


Sažetak

Jednom prilikom je poznati istraživač i nobelovac Bruce Lipton u toku 2014. godine dokazao da ljudske misli, ne samo razmišljanje, su energija, one su stvarne i imaju moć. ‘Nemojte sumnjati u to što naređujete svom tijelu i umu...Ako su misli slabe i život je takav. Naše misli su energija i imaju moć da stvaraju.’Mogu to biti jednostavna povezivanja, analogije, kombinacije ili zrela koherentna zaključivanja. Potom, na višim umnim razinama ljudsko mišljenje porađa često vrlo značajne, pa na momente i ingeniozne i grandiozne misli koje potom postaju nosioci novih energija, društvenih izuma, praksi i međuljudskih odnosa koji su bili dotad nezamislivi. Ljudske misli su moć.

Ključne riječi

intrakomunikologija; nova lična percepcija; disanje; dobro; zlo; placeo; nacebo

Hrčak ID:

238330

URI

https://hrcak.srce.hr/238330

Datum izdavanja:

27.5.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 916 *