APA 6th Edition Čoh, Ć. (2019). Patricius’s Enigmatic Delivery through the Structure of Peripatetic Discussions. Filozofska istraživanja, 39 (3), 617-634. https://doi.org/10.21464/fi39304
MLA 8th Edition Čoh, Ćiril. "Patricius’s Enigmatic Delivery through the Structure of Peripatetic Discussions." Filozofska istraživanja, vol. 39, br. 3, 2019, str. 617-634. https://doi.org/10.21464/fi39304. Citirano 22.04.2021.
Chicago 17th Edition Čoh, Ćiril. "Patricius’s Enigmatic Delivery through the Structure of Peripatetic Discussions." Filozofska istraživanja 39, br. 3 (2019): 617-634. https://doi.org/10.21464/fi39304
Harvard Čoh, Ć. (2019). 'Patricius’s Enigmatic Delivery through the Structure of Peripatetic Discussions', Filozofska istraživanja, 39(3), str. 617-634. https://doi.org/10.21464/fi39304
Vancouver Čoh Ć. Patricius’s Enigmatic Delivery through the Structure of Peripatetic Discussions. Filozofska istraživanja [Internet]. 2019 [pristupljeno 22.04.2021.];39(3):617-634. https://doi.org/10.21464/fi39304
IEEE Ć. Čoh, "Patricius’s Enigmatic Delivery through the Structure of Peripatetic Discussions", Filozofska istraživanja, vol.39, br. 3, str. 617-634, 2019. [Online]. https://doi.org/10.21464/fi39304
Sažetak Članak polazi od pretpostavke da je u Petrićevoj filozofiji sveukupnost analogna filozofiji cjelokupnosti (philosophia universi), odnosno djelu koje ju izlaže. Sve što u sveukupnosti nastaje ima svoje umještanje, chora. Isto tako, u filozofskom djelu sve izloženo mora biti izloženo na svom mjestu. Petrićevo djelo Peripatetičke rasprave promišljeno je ustrojeno brojem svojih dijelova i odnosima među njima. Nije slučajan broj svezaka, broj knjiga u svakome od njih, a ni broj folija u svakom pojedinom svesku. Sve to upućuje na ustroj djela prema Platonovoj crti. Svrha djela je procjena (censura) Aristotelove filozofije spram istinske filozofije, filozofije Platona i prethodnika, njihova učenja o prvim počelima, a prije svega Platonova nepisanog učenja o velikom i malom te jednom. Govor o tome kod istinskih filozofa ne može biti u svemu izravan, nego mora biti zagonetan u onom bitnom.