APA 6th Edition Zubec, B. i Lučan, J. (2020). The Patients’ Opinion of the Health Visitor Efficiency. Croatian Nursing Journal, 4 (1), 47-58. https://doi.org/10.24141/2/4/1/4
MLA 8th Edition Zubec, Božica i Jelena Lučan. "The Patients’ Opinion of the Health Visitor Efficiency." Croatian Nursing Journal, vol. 4, br. 1, 2020, str. 47-58. https://doi.org/10.24141/2/4/1/4. Citirano 26.01.2021.
Chicago 17th Edition Zubec, Božica i Jelena Lučan. "The Patients’ Opinion of the Health Visitor Efficiency." Croatian Nursing Journal 4, br. 1 (2020): 47-58. https://doi.org/10.24141/2/4/1/4
Harvard Zubec, B., i Lučan, J. (2020). 'The Patients’ Opinion of the Health Visitor Efficiency', Croatian Nursing Journal, 4(1), str. 47-58. https://doi.org/10.24141/2/4/1/4
Vancouver Zubec B, Lučan J. The Patients’ Opinion of the Health Visitor Efficiency. Croatian Nursing Journal [Internet]. 2020 [pristupljeno 26.01.2021.];4(1):47-58. https://doi.org/10.24141/2/4/1/4
IEEE B. Zubec i J. Lučan, "The Patients’ Opinion of the Health Visitor Efficiency", Croatian Nursing Journal, vol.4, br. 1, str. 47-58, 2020. [Online]. https://doi.org/10.24141/2/4/1/4
Sažetak Cilj. Ispitati zadovoljstvo korisnika patronažne službe, ispitati dobivaju li korisnici dovoljno informacija od patronažne sestre o svojem zdravstvenom stanju, smatraju li da ih patronažna sestra učestalo posjećuje te što bi promijenili u radu patronažne službe.
Metode. Istraživanje je provedeno kao presječna studija. Ukupno je sudjelovalo 128 korisnika patronažne službe Doma zdravlja Sisak s pomoću anketnog upitnika koji se sastoji od 25 pitanja. Odgovori se definiraju primjenom Likertove skale procjena.
Rezultati. Da je organiziranost patronažne službe izvrsna slaže se 82 (65 %) ispitanika, a da od patronažne sestre dobije većinu potrebnih informacija o svojem zdravstvenom stanju navodi 95 (75 %) ispitanika. Patronažna sestra većinu ispitanika posjećuje, njih 89 (71 %) jednom mjesečno. Najčešći su prijedlozi za poboljšanje funkcioniranja patronažne službe češći posjeti, zatim uvođenje poslijepodnevne smjene za ispitanike koji su u radnom odnosu te da bi se trebao povećati broj patronažnih sestara, čime bi svaka patronažna sestra mogla dulje ostati kod ispitanika.
Zaključak. Korisnici patronažne službe imaju pozitive stavove prema patronažnoj službi i dobivaju dovoljno informacija od patronažne sestre o svojem zdravstvenom stanju.