Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.17685/Peristil.62.12

Uloga i mjesto srednjoškolskog predmeta Likovna umjetnost u okviru umjetničkog područja hrvatskog odgojnoobrazovnog sustava

Josipa Aviž ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Odsjek za povijest umjetnosti


Puni tekst: hrvatski pdf 147 Kb

str. 203-219

preuzimanja: 384

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 147 Kb

str. 203-219

preuzimanja: 703

citiraj


Sažetak

U radu se na temelju analize nastavnih programa, kurikuluma i srodnih obrazovnih dokumenata upućuje na važnost predmeta Likovna umjetnost za formiranje i strukturiranje umjetničkog odgojno-obrazovnog područja u hrvatskom gimnazijskom obrazovanju. Također se ističe doprinos povjesničara umjetnosti zaslužnih za promicanje umjetnosti u obrazovanju i pronalaženje putova integracije i korelacije umjetničkih sadržaja s drugim odgojno-obrazovnim područjima.

Ključne riječi

učenje i poučavanje Likovne umjetnosti; umjetničko odgojno -obrazovno područje; gimnazije; nastavni planovi i programi; kurikulumski dokumenti; obrazovne politike i reforme

Hrčak ID:

239564

URI

https://hrcak.srce.hr/239564

Datum izdavanja:

1.6.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.927 *