Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Školski knjižničar u inkluzivnom obrazovanju

Ivana Rakonić Leskovar orcid id orcid.org/0000-0002-9770-6880 ; OŠ Dragutina Lermana, Brestovac


Puni tekst: hrvatski pdf 410 Kb

str. 29-44

preuzimanja: 400

citiraj


Sažetak

Inkluzivno obrazovanje podrazumijeva kvalitetno obrazovanje svih učenika bez obzira na njihove različitosti, a odnosi se na cjelokupni odgojno-obrazovni sustav. Važnost inkluzivnog obrazovanja potvrđena je nizom zakonskih i normativnih akata kako u Republici Hrvatskoj tako i u ostalim europskim zemljama, a da je inkluzivno obrazovanje važno naglašava podatak kako je sve više učenika koji su socijalno obespravljeni. Ovaj članak prikazat će problematiku inkluzivnog obrazovanja kroz analizu zakonskih i normativnih akata koji upućuju na važnost provedbe inkluzivnog obrazovanja u odgojno-obrazovnim institucijama i utvrditi uključenost školskog knjižničara u inkluzivno obrazovanje u Republici Hrvatskoj.

Ključne riječi

inkluzivno obrazovanje, pravo na obrazovanje, školski knjižničar, knjižnica

Hrčak ID:

239615

URI

https://hrcak.srce.hr/239615

Datum izdavanja:

22.5.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.117 *