hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Elektronička knjiga i marketing elektroničkog nakladništva u Hrvatskoj

Andrea Sudarević ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek

Puni tekst: hrvatski, pdf (694 KB) str. 77-96 preuzimanja: 4* citiraj
APA 6th Edition
Sudarević, A. (2018). Elektronička knjiga i marketing elektroničkog nakladništva u Hrvatskoj . Knjižničarstvo, 22 (1-2), 77-96. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/239618
MLA 8th Edition
Sudarević, Andrea. "Elektronička knjiga i marketing elektroničkog nakladništva u Hrvatskoj ." Knjižničarstvo, vol. 22, br. 1-2, 2018, str. 77-96. https://hrcak.srce.hr/239618. Citirano 07.08.2020.
Chicago 17th Edition
Sudarević, Andrea. "Elektronička knjiga i marketing elektroničkog nakladništva u Hrvatskoj ." Knjižničarstvo 22, br. 1-2 (2018): 77-96. https://hrcak.srce.hr/239618
Harvard
Sudarević, A. (2018). 'Elektronička knjiga i marketing elektroničkog nakladništva u Hrvatskoj ', Knjižničarstvo, 22(1-2), str. 77-96. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/239618 (Datum pristupa: 07.08.2020.)
Vancouver
Sudarević A. Elektronička knjiga i marketing elektroničkog nakladništva u Hrvatskoj . Knjižničarstvo [Internet]. 2018 [pristupljeno 07.08.2020.];22(1-2):77-96. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/239618
IEEE
A. Sudarević, "Elektronička knjiga i marketing elektroničkog nakladništva u Hrvatskoj ", Knjižničarstvo, vol.22, br. 1-2, str. 77-96, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/239618. [Citirano: 07.08.2020.]

Sažetak
Razvojem tržišta elektroničke knjige, nakladnici se nalaze na prekretnici da odgovore velikim promjenama koje se događaju u digitalnom svijetu. Elektronička knjiga je sve popularnija, a uređaji za njihovo čitanje sve jednostavniji i dostupniji korisnicima. Nakladnici imaju zadatak zadovoljiti želje i potrebe korisnika, a njihove potrebe se mijenjaju. Također, zadatak im je ponuditi veći izbor knjiga kako bi udio elektroničke knjige na tržištu bio značajniji, a cijena elektroničke knjige i elektroničkih čitača prihvatljivija hrvatskim čitateljima. Situacije u kojima se hrvatsko nakladništvo nalazilo u prošlosti često su bile vezane za državnu politiku i ideologiju koja je nakladništvo koristila u promotivne svrhe. U današnje vrijeme globalne povezanosti nemamo izgovora da nakladničke trendove ne možemo pratiti jer smo ograničeni određenim cenzurama, danas smo ograničeni jer ne prihvaćamo rizike koje određena ulaganja nose sa sobom.

Ključne riječi
elektronička knjiga (e-knjiga), elektronički čitač (e-čitač), elektroničko nakladništvo, marketing

Hrčak ID: 239618

URI
https://hrcak.srce.hr/239618

[engleski]

Posjeta: 10 *