hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

Forming written promotional materials of City and University library Osijek : users contentment – research

Srđan Lukačević ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek
Dubravka Pađen Farkaš ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek

Puni tekst: hrvatski, pdf (312 KB) str. 37-48 preuzimanja: 15* citiraj
APA 6th Edition
Lukačević, S. i Pađen Farkaš, D. (2013). Oblikovanje pisanih promotivnih materijala Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek. Knjižničarstvo, 17 (2), 37-48. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/239687
MLA 8th Edition
Lukačević, Srđan i Dubravka Pađen Farkaš. "Oblikovanje pisanih promotivnih materijala Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek." Knjižničarstvo, vol. 17, br. 2, 2013, str. 37-48. https://hrcak.srce.hr/239687. Citirano 26.11.2020.
Chicago 17th Edition
Lukačević, Srđan i Dubravka Pađen Farkaš. "Oblikovanje pisanih promotivnih materijala Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek." Knjižničarstvo 17, br. 2 (2013): 37-48. https://hrcak.srce.hr/239687
Harvard
Lukačević, S., i Pađen Farkaš, D. (2013). 'Oblikovanje pisanih promotivnih materijala Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek', Knjižničarstvo, 17(2), str. 37-48. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/239687 (Datum pristupa: 26.11.2020.)
Vancouver
Lukačević S, Pađen Farkaš D. Oblikovanje pisanih promotivnih materijala Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek. Knjižničarstvo [Internet]. 2013 [pristupljeno 26.11.2020.];17(2):37-48. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/239687
IEEE
S. Lukačević i D. Pađen Farkaš, "Oblikovanje pisanih promotivnih materijala Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek", Knjižničarstvo, vol.17, br. 2, str. 37-48, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/239687. [Citirano: 26.11.2020.]

Sažetak
The paper presents the need for quality designed promotional materials for the purpose of presenting the institution, its services, projects and promoting services that operate within the library. Furthermore paper deals with promotional materials as resources that shape visual perception and represents the library entirely. Through this paper, essential items that quality designed promotional materials must contain in order to fulfil its role within the assumption that it will help in the promotion of the library, its activities and services with permanent and potential users, are imposed. The purpose of the paper is to indicate the elements that must be present in every well designed promotional material. The paper also presents results of research conducted on the official Facebook page of the City and University library Osijek regarding previously used Library promotional materials, with the aim to evaluate user satisfaction and to include their suggestions in the future visual solutions.

Ključne riječi
promotion materials, research, design, library, information

Hrčak ID: 239687

URI
https://hrcak.srce.hr/239687

[hrvatski]

Posjeta: 25 *