Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Iskustvo zanesenosti kod likovno darovitih osnovnoškolaca u programu LIADO

Barbara Rončević Zubković orcid id orcid.org/0000-0002-0276-8326 ; Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet
Dino Ožbolt ; Srednja škola „Vladimir Nazor“ Čabar


Puni tekst: hrvatski pdf 320 Kb

str. 63-91

preuzimanja: 364

citiraj


Sažetak

Cilj je ovog rada ispitati doživljavaju li likovno daroviti učenici viših razreda osnovne škole iskustvo zanesenosti prilikom uključivanja u aktivnosti koje se odvijaju u sklopu programa LIADO (Likovno-istraživački atelijer darovitih osnovnoškolaca) te prepoznaju li nastavnice-mentorice stanje zanesenosti kod učenika i stvaraju li okruženje učenja koje pridonosi njegovom doživljavanju. Također, ispitano je jesu li učenici zadovoljni programom te postoji li povezanost između iskustva zanesenosti i zadovoljstva učenika programom. Doživljaj zanesenosti kod učenika i njihovo zadovoljstvo ispitano je upitnikom, dok su s tri nastavnice-mentorice provedeni polustrukturirani intervjui. Rezultati su pokazali da je većina učenika doživjela iskustvo zanesenosti tijekom aktivnosti u programu, a i mentorice su prepoznale takvo stanje kod učenika. Mentorice su u poučavanje integrirale elemente nužne za nastanak iskustva zanesenosti kod učenika. Učenici su bili generalno zadovoljni programom, a viša percepcija značajki zanesenosti bila je povezana s većim zadovoljstvom učenika.

Ključne riječi

likovna darovitost; okruženje za učenje; talent; zadovoljstvo; zanesenost

Hrčak ID:

239893

URI

https://hrcak.srce.hr/239893

Datum izdavanja:

15.6.2020.

Posjeta: 999 *