hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.3

TEHNOLOGIJA U RAZREDU: TEHNOLOŠKA PEDAGOŠKA I SADRŽAJNA ZNANJA UČITELJA EFL-a

Amirul Mukminin ; „The Graduate School“Universitas Jambi, Jambi, Indonesia
Akhmad Habibi ; „The Graduate School“Universitas Jambi, Jambi, Indonesia
/ Fridiyanto ; Universitas Islam Negeri Sultan Thaha Saifuddin Jambi, Indonesia

Puni tekst: engleski, pdf (894 KB) str. 24-36 preuzimanja: 46* citiraj
APA 6th Edition
Mukminin, A., Habibi, A. i Fridiyanto, /. (2020). TECHNOLOGY IN THE CLASSROOM: EFL TEACHERS’ TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL AND CONTENT KNOWLEDGE. Informatologia, 53 (1-2), 24-36. https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.3
MLA 8th Edition
Mukminin, Amirul, et al. "TECHNOLOGY IN THE CLASSROOM: EFL TEACHERS’ TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL AND CONTENT KNOWLEDGE." Informatologia, vol. 53, br. 1-2, 2020, str. 24-36. https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.3. Citirano 08.08.2020.
Chicago 17th Edition
Mukminin, Amirul, Akhmad Habibi i / Fridiyanto. "TECHNOLOGY IN THE CLASSROOM: EFL TEACHERS’ TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL AND CONTENT KNOWLEDGE." Informatologia 53, br. 1-2 (2020): 24-36. https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.3
Harvard
Mukminin, A., Habibi, A., i Fridiyanto, /. (2020). 'TECHNOLOGY IN THE CLASSROOM: EFL TEACHERS’ TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL AND CONTENT KNOWLEDGE', Informatologia, 53(1-2), str. 24-36. https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.3
Vancouver
Mukminin A, Habibi A, Fridiyanto /. TECHNOLOGY IN THE CLASSROOM: EFL TEACHERS’ TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL AND CONTENT KNOWLEDGE. Informatologia [Internet]. 2020 [pristupljeno 08.08.2020.];53(1-2):24-36. https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.3
IEEE
A. Mukminin, A. Habibi i /. Fridiyanto, "TECHNOLOGY IN THE CLASSROOM: EFL TEACHERS’ TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL AND CONTENT KNOWLEDGE", Informatologia, vol.53, br. 1-2, str. 24-36, 2020. [Online]. https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.3

Sažetak
Ovo je studija kombinirane metode s uzastopnim obrazloženjem usmjerenom na ispitivanje razine tehnološkog znanja nastavnika EFL-a u srednjim školama u Indoneziji. U ovom istraživanju dobrovoljno je uključeno ukupno 375 učitelja iz javnih škola smještenih u južnom dijelu otoka Sumatre u Indoneziji. Kako bi se prilagodio kontekstu studije, TPACK istraživanje je prilagođeno iz prethodne literature s ukupnim Cronbachovim alfa rasponom od .82 do .89. Prilagođeni instrumenti su potvrđeni valjanošću sadržaja koja uključuje četiri stručnjaka za obrazovnu tehnologiju i jednog stručnjaka za prijevod s engleskog na indonezijski jezik. Primijenili smo i Cronbachovo alfa testiranje, pouzdanost prilagođenih instrumenata (0.75 do 1.89). Srednja i p vrijednost su navedeni u kvantitativnom izvješću. Poslije smo intervjuirali nastavnike pomoću polustrukturiranog intervjua u kojem su se pitanja temeljila na anketnim stavkama. Podaci su prepisani, prevedeni, kodirani i stavljeni u teme. Nalazi su pokazali da su svi učitelji više poznavali tradicionalnu, netehnološku koncepciju pedagogije i sadržaje od tehnološke pedagogije i tehnološkog sadržaja.

Ključne riječi
EFL nastavnici; indonezijski EFL nastavnici; mješovita metoda; TPACK

Hrčak ID: 240172

URI
https://hrcak.srce.hr/240172

[engleski]

Posjeta: 100 *