hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.5

PARADIGMATSKA PROMIŠLJANJA O KULTURI MEDIJA I ODNOSIMA S JAVNOSTIMA

Mario Plenković ; Grafički fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska & Alma Mater Europaea – ECM, Maribor, Slovenija
Daria Mustić ; Grafički fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska & Alma Mater Europaea – ECM, Maribor, Slovenija

Puni tekst: engleski, pdf (858 KB) str. 53-91 preuzimanja: 39* citiraj
APA 6th Edition
Plenković, M. i Mustić, D. (2020). PARADIGMATIC REFLECTIONS ON MEDIA, CULTURE AND PUBLIC RELATIONS. Informatologia, 53 (1-2), 53-91. https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.5
MLA 8th Edition
Plenković, Mario i Daria Mustić. "PARADIGMATIC REFLECTIONS ON MEDIA, CULTURE AND PUBLIC RELATIONS." Informatologia, vol. 53, br. 1-2, 2020, str. 53-91. https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.5. Citirano 13.08.2020.
Chicago 17th Edition
Plenković, Mario i Daria Mustić. "PARADIGMATIC REFLECTIONS ON MEDIA, CULTURE AND PUBLIC RELATIONS." Informatologia 53, br. 1-2 (2020): 53-91. https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.5
Harvard
Plenković, M., i Mustić, D. (2020). 'PARADIGMATIC REFLECTIONS ON MEDIA, CULTURE AND PUBLIC RELATIONS', Informatologia, 53(1-2), str. 53-91. https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.5
Vancouver
Plenković M, Mustić D. PARADIGMATIC REFLECTIONS ON MEDIA, CULTURE AND PUBLIC RELATIONS. Informatologia [Internet]. 2020 [pristupljeno 13.08.2020.];53(1-2):53-91. https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.5
IEEE
M. Plenković i D. Mustić, "PARADIGMATIC REFLECTIONS ON MEDIA, CULTURE AND PUBLIC RELATIONS", Informatologia, vol.53, br. 1-2, str. 53-91, 2020. [Online]. https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.5

Sažetak
U radu se izvješćuje o dijelu istraživačkih rezultata i postignuća na međunarodnim znanstvenim projektima: „Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju“(Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska) i „Strateški komunikacijski management“ (Alma Mater Europaea – EASA, Maribor, Slovenija). Cilj ovog istraživčkog rada je paradigmatska prezentacija i publiciranje zasebno odabranih tematskih medijskih istraživačkih paradigmi u jedan sustavni paradigmatski komunikacijski lanac koji afirmira kulturu, medije i odnose s javnostima (Case study: „Media, Culture and Public Relations“ (2012.- 2020.). U radu je korištena kvalitativna i kvantitativna paradigmatska ontološka, epistemiološka, aksiološka, retorička i komunikološka istraživačka metodologija. Projektno paradigmatsko istraživanje je provedeno u vremenskim istraživačkim granicama od 2012. do 2020.godine. Dobiveni istraživački rezultati i provedena komunikološka analiza suštine i oblika kulture medijske komunikacije i odnosa s javnostima je novi paradigmatski znanstveni doprinos kulturi medijske komunikacije i unapređenju uloge i funkcije odnosa s javnostima u novom inkluzivnom informacijskom društvu.

Ključne riječi
Komunikacijska znanost; paradigma; kultura; mediji; odnosi s javnošću; medijska komunikacija

Hrčak ID: 240176

URI
https://hrcak.srce.hr/240176

[engleski]

Posjeta: 88 *