hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad
https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.6

NOVI NOVINSKI ŽANROVI U DRUŠTVENIM TJEDNICIMA: STATISTIČKA PROBA

Terézia Rončáková ; Filozofski fakultet, Katoličko sveučilište, , Ružomberok, Slovačka
Lenka Môcová ; Filozofski fakultet, Katoličko sveučilište, , Ružomberok, Slovačka

Puni tekst: engleski, pdf (679 KB) str. 92-100 preuzimanja: 33* citiraj
APA 6th Edition
Rončáková, T. i Môcová, L. (2020). NEW JOURNALISTIC GENRES IN SOCIAL WEEKLIES: A STATISTICAL PROBE . Informatologia, 53 (1-2), 92-100. https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.6
MLA 8th Edition
Rončáková, Terézia i Lenka Môcová. "NEW JOURNALISTIC GENRES IN SOCIAL WEEKLIES: A STATISTICAL PROBE ." Informatologia, vol. 53, br. 1-2, 2020, str. 92-100. https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.6. Citirano 08.08.2020.
Chicago 17th Edition
Rončáková, Terézia i Lenka Môcová. "NEW JOURNALISTIC GENRES IN SOCIAL WEEKLIES: A STATISTICAL PROBE ." Informatologia 53, br. 1-2 (2020): 92-100. https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.6
Harvard
Rončáková, T., i Môcová, L. (2020). 'NEW JOURNALISTIC GENRES IN SOCIAL WEEKLIES: A STATISTICAL PROBE ', Informatologia, 53(1-2), str. 92-100. https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.6
Vancouver
Rončáková T, Môcová L. NEW JOURNALISTIC GENRES IN SOCIAL WEEKLIES: A STATISTICAL PROBE . Informatologia [Internet]. 2020 [pristupljeno 08.08.2020.];53(1-2):92-100. https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.6
IEEE
T. Rončáková i L. Môcová, "NEW JOURNALISTIC GENRES IN SOCIAL WEEKLIES: A STATISTICAL PROBE ", Informatologia, vol.53, br. 1-2, str. 92-100, 2020. [Online]. https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.6

Sažetak
Tradicionalni sustav novinarskih žanrova zahtijeva ažuriranje, što je T. Rončáková pokušala u relativno koherentnom konceptu. Primijenili smo njezinu žanrovsku klasifikaciju koja sadrži nove i tradicionalne žanrove na uzorku slovačkih društvenih tjednika, te smo statistički ispitali prisutnost i količinu pojedinih žanrova. Istodobno smo ispitali prisutnost autorovog mišljenja, glagole u jednini 1. lica i skrivene reklame u tekstovima. Predstavljeni nalazi o žanrovima i prisutnosti mišljenja, subjektivnosti i skrivenog oglašavanja interpretirani su u kontekstu klasifikacije pojedinih periodičnih publikacija, bilo elitnih, bilo životnih, što je pomoglo u utvrđivanju utjecaja tabloidne orijentacije periodike na njihov sadržaj i oblik.

Ključne riječi
novi novinarski žanrovi; tabloidi; elitizam; mišljenje; subjektivnost; skriveno oglašavanje

Hrčak ID: 240177

URI
https://hrcak.srce.hr/240177

[engleski]

Posjeta: 81 *