APA 6th Edition Milenković, D. (2019). Musical Transcription and Remix. Applying Stephen Davies’ Aesthetics of Music to Contemporary Electronic Music. Filozofska istraživanja, 39 (4), 853-892. https://doi.org/10.21464/fi39408
MLA 8th Edition Milenković, Dušan. "Musical Transcription and Remix. Applying Stephen Davies’ Aesthetics of Music to Contemporary Electronic Music." Filozofska istraživanja, vol. 39, no. 4, 2019, pp. 853-892. https://doi.org/10.21464/fi39408. Accessed 7 Mar. 2021.
Chicago 17th Edition Milenković, Dušan. "Musical Transcription and Remix. Applying Stephen Davies’ Aesthetics of Music to Contemporary Electronic Music." Filozofska istraživanja 39, no. 4 (2019): 853-892. https://doi.org/10.21464/fi39408
Harvard Milenković, D. (2019). 'Musical Transcription and Remix. Applying Stephen Davies’ Aesthetics of Music to Contemporary Electronic Music', Filozofska istraživanja, 39(4), pp. 853-892. https://doi.org/10.21464/fi39408
Vancouver Milenković D. Musical Transcription and Remix. Applying Stephen Davies’ Aesthetics of Music to Contemporary Electronic Music. Filozofska istraživanja [Internet]. 2019 [cited 2021 March 07];39(4):853-892. https://doi.org/10.21464/fi39408
IEEE D. Milenković, "Musical Transcription and Remix. Applying Stephen Davies’ Aesthetics of Music to Contemporary Electronic Music", Filozofska istraživanja, vol.39, no. 4, pp. 853-892, 2019. [Online]. https://doi.org/10.21464/fi39408
Abstracts U radu se razmatraju stavovi suvremenog estetičara glazbe Stephena Daviesa o glazbenim transkripcijama kao posebnim oblicima muziciranja u klasičnoj glazbi, a zatim se ovi stavovi primjenjuju na promišljanje remiksiranja, muzičke prakse koja se prvenstveno vezuje za suvremenu elektroničku glazbu. Koristeći teorijske obrasce Daviesove estetike glazbe, u izlaganju ću ukazati na sličnosti između stvaralačkog pristupa transkripciji i remiksu, sličnosti koje se, prije svega, tiču načina na koji se njihovi stvaraoci odnose prema originalnoj kompoziciji na temelju koje se transkribiranje, odnosno remiksanje izvodi. Uspoređivanje između transkripcije i remiksa dodatno se sprovodi u radu razmatranjem različitih uloga koje ispunjavaju ove vrste muzičke djelatnosti u različitim kulturnim kontekstima.