Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.1.2.127

KRIZNO KOMUNICIRANJE − SLUČAJ IZ HRVATSKE

Marija Jurčević orcid id orcid.org/0000-0002-3473-7014 ; Sveučilište u Zagrebu
Ante Vuletic ; Sveučilište u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski doc 177 Kb

str. 127-135

preuzimanja: 578

citiraj

Puni tekst: engleski docx 12 Kb

str. 136-136

preuzimanja: 128

citiraj


Sažetak

U slučaju kada uprava poduzeća nije pripremljena na pojavu krize, a posebno na komunikaciju tijekom krize, dugo stjecani ugled može se srušiti u samo nekoliko minuta. S druge strane, na uspjeh poslovanja pozitivno će se odraziti ako tvrtka ostvari komunikaciju izbjegavajući sukobe i krize ili barem ovladavajući njima. Jednom kada poduzeće upadne u krizu, potrebno je u javnost iznijeti istinite činjenice i preuzeti odgovornost, te stalno i potpuno obavještavati o mogućim rizicima. Također, potrebno je kontinuirano iznositi sve raspoložive informacije, čak i kada situacija ne ide u željenom smjeru te pokazati svoje nastojanje da kontrolira, ukloni ili umanji potencijalne opasnosti. Cilj je ovoga rada analizom konkretnoga slučaja iz hrvatske poslovne prakse ustvrditi najbolje prakse u planiranju kriznoga komuniciranja i ustvrditi razloge odstupanja od planiranoga u realnim situacijama, kao i predložiti mehanizme za buduće izbjegavanje navedenih devijacija.

Ključne riječi

kriza; krizno komuniciranje; planiranje poslovnoga kontinuiteta

Hrčak ID:

240834

URI

https://hrcak.srce.hr/240834

Datum izdavanja:

30.6.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.587 *