Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

UČIONICA U PRIRODI

Silvija Permoser ; OŠ Raka


Puni tekst: hrvatski pdf 153 Kb

str. 45-50

preuzimanja: 357

citiraj


Sažetak

Učitelji smo svjesni problema da djeca vani provode manje vremena nego u prošlosti i da je suvremeni način života utjecao na njihov motorički razvoj. Znamo da je priroda ta koja nam omogućuje život i pomaže nam da živimo. Djeca se vole igrati. Neka njihov životni svijet bude veliko igralište. Svatko tko je znatiželjan u prirodi pronalazi odgovore na svoja pitanja ZAŠTO. Ako mu u tome pomažemo i vodimo, usmjeravamo, dijete će u prirodi pronaći blago. Zato nastava u prirodi. Zato učionice izvan škole. Priroda je bogata učionica. Iskoristimo je i istražujmo s učenicima. Za brojna gradiva nastavu možemo organizirati u prirodi, gdje ćemo pronaći nastavna pomagala, ohrabrenje i pomoć. Nastavom u prirodi ćemo ujedno zadovoljiti njihovu osnovnu potrebu za kretanjem, njihov socijalni razvoj i motivaciju za učenje. Kretanje potiče razvoj mozga, pa učenici bolje čitaju, pišu i računaju. S učionicom u prirodi im na nenametljiv način približavamo zdrav način života.

Ključne riječi

priroda, kretanje, zdravlje, učenje, motivacija

Hrčak ID:

241425

URI

https://hrcak.srce.hr/241425

Datum izdavanja:

21.8.2020.

Posjeta: 965 *