hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

IZAZOVI U PERCEPCIJI I PRIJEVODU ENGLESKOG POSLOVNOG NAZIVLJA U HRVATSKOM JEZIKU

Ivana Bratić ; Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, Hrvatska
Ivana Kardum Goleš ; Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, Hrvatska
Goran Crnica ; Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (70 KB) str. 183-190 preuzimanja: 111* citiraj
APA 6th Edition
Bratić, I., Kardum Goleš, I. i Crnica, G. (2020). CHALLENGES IN THE PERCEPTION AND TRANSLATION OF ENGLISH BUSINESS TERMS IN THE CROATIAN LANGUAGE . Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 14 (1-2), 183-190. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/241622
MLA 8th Edition
Bratić, Ivana, et al. "CHALLENGES IN THE PERCEPTION AND TRANSLATION OF ENGLISH BUSINESS TERMS IN THE CROATIAN LANGUAGE ." Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, vol. 14, br. 1-2, 2020, str. 183-190. https://hrcak.srce.hr/241622. Citirano 23.09.2021.
Chicago 17th Edition
Bratić, Ivana, Ivana Kardum Goleš i Goran Crnica. "CHALLENGES IN THE PERCEPTION AND TRANSLATION OF ENGLISH BUSINESS TERMS IN THE CROATIAN LANGUAGE ." Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku 14, br. 1-2 (2020): 183-190. https://hrcak.srce.hr/241622
Harvard
Bratić, I., Kardum Goleš, I., i Crnica, G. (2020). 'CHALLENGES IN THE PERCEPTION AND TRANSLATION OF ENGLISH BUSINESS TERMS IN THE CROATIAN LANGUAGE ', Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 14(1-2), str. 183-190. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/241622 (Datum pristupa: 23.09.2021.)
Vancouver
Bratić I, Kardum Goleš I, Crnica G. CHALLENGES IN THE PERCEPTION AND TRANSLATION OF ENGLISH BUSINESS TERMS IN THE CROATIAN LANGUAGE . Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku [Internet]. 2020 [pristupljeno 23.09.2021.];14(1-2):183-190. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/241622
IEEE
I. Bratić, I. Kardum Goleš i G. Crnica, "CHALLENGES IN THE PERCEPTION AND TRANSLATION OF ENGLISH BUSINESS TERMS IN THE CROATIAN LANGUAGE ", Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, vol.14, br. 1-2, str. 183-190, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/241622. [Citirano: 23.09.2021.]

Sažetak
Svi možemo svjedočiti da su globalna ekonomija, upotreba Interneta i društvenih medija rezultirali većim brojem engleskog poslovnog nazivlja koji kruži na globalnoj razini, što neizostavno utječe i na hrvatski jezik. Autori u ovom radu analiziraju različite prijevode pojedinih često korištenih izraza poslovnog engleskog iz udžbenika i razlike u njihovoj percepciji na engleskom i hrvatskom jeziku. Te razlike mogu biti posljedica uključivanja studenata u novo društveno i obrazovno okruženje, njihovog prethodnog poznavanja engleskog jezika i stjecanja novog vokabulara za posebne svrhe tijekom studija na Veleučilištu u Šibeniku.

Ključne riječi
globalizacija, konceptualno značenje, jezik u kontekstu, društvena pozadina, prijevodi.

Hrčak ID: 241622

URI
https://hrcak.srce.hr/241622

[engleski]

Posjeta: 291 *