Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

TIMSKI RAD U ODJELU POSEBNOG PROGRAMA ODGOJA I OBRAZOVANJA

Valerija Jazbec ; OŠ dr. Mihajla Rostoharja Krško


Puni tekst: hrvatski pdf 221 Kb

str. 144-152

preuzimanja: 414

citiraj


Sažetak

Odjeli posebnog obrazovnog programa uključuju učenike s umjerenim, teškim i posebno teškim intelektualnim poteškoćama i mnogim povezanim poremećajima (autistični poremećaj, poremećaj kretanja, poremećaji emocija i ponašanja, poremećaji govora i jezika, dugotrajno bolesna djeca, oštećenje vida, oštećenje sluha). Prema pravilniku o razrednom odjelu, osim učitelja, skrbnik često radi i kao njegovatelj. Akt o sistematizaciji radnih mjesta sadrži zadatke oba radnika, koji ne definiraju njihove konkretne kompetencije u praksi. Zbog toga može postojati neizvjesnost u njihovom međuljudskom odnosu. Ako je cilj učinkovit tim u kojem se članovi osjećaju ugodno, tada je ključno razumjeti čimbenike koji utječu na timski rad, odrediti potrebe, vrijednosti i pravila tima te razumjeti međuljudske procese u timu.

Ključne riječi

timski rad, posebne potrebe, njegovatelj, odnosi u timu, škola

Hrčak ID:

241811

URI

https://hrcak.srce.hr/241811

Datum izdavanja:

21.8.2020.

Posjeta: 857 *