hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.5559/di.29.3.06

Komparativna makrostrukturna analiza pripovjednog diskursa djece urednog jezičnog razvoja i djece s razvojnim jezičnim poremećajem

Jelena Kuvač Kraljević   ORCID icon orcid.org/0000-0003-1452-0851 ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Gordana Hržica   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6067-9148 ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Ivana Vdović Gorup ; Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG, Zagreb

Puni tekst: engleski, pdf (294 KB) str. 453-470 preuzimanja: 291* citiraj
APA 6th Edition
Kuvač Kraljević, J., Hržica, G. i Vdović Gorup, I. (2020). A Comparative Macrostructural Analysis of Narrative Discourse in Children with Typical Language Development and Children with Developmental Language Disorder. Društvena istraživanja, 29 (3), 453-470. https://doi.org/10.5559/di.29.3.06
MLA 8th Edition
Kuvač Kraljević, Jelena, et al. "A Comparative Macrostructural Analysis of Narrative Discourse in Children with Typical Language Development and Children with Developmental Language Disorder." Društvena istraživanja, vol. 29, br. 3, 2020, str. 453-470. https://doi.org/10.5559/di.29.3.06. Citirano 19.01.2021.
Chicago 17th Edition
Kuvač Kraljević, Jelena, Gordana Hržica i Ivana Vdović Gorup. "A Comparative Macrostructural Analysis of Narrative Discourse in Children with Typical Language Development and Children with Developmental Language Disorder." Društvena istraživanja 29, br. 3 (2020): 453-470. https://doi.org/10.5559/di.29.3.06
Harvard
Kuvač Kraljević, J., Hržica, G., i Vdović Gorup, I. (2020). 'A Comparative Macrostructural Analysis of Narrative Discourse in Children with Typical Language Development and Children with Developmental Language Disorder', Društvena istraživanja, 29(3), str. 453-470. https://doi.org/10.5559/di.29.3.06
Vancouver
Kuvač Kraljević J, Hržica G, Vdović Gorup I. A Comparative Macrostructural Analysis of Narrative Discourse in Children with Typical Language Development and Children with Developmental Language Disorder. Društvena istraživanja [Internet]. 2020 [pristupljeno 19.01.2021.];29(3):453-470. https://doi.org/10.5559/di.29.3.06
IEEE
J. Kuvač Kraljević, G. Hržica i I. Vdović Gorup, "A Comparative Macrostructural Analysis of Narrative Discourse in Children with Typical Language Development and Children with Developmental Language Disorder", Društvena istraživanja, vol.29, br. 3, str. 453-470, 2020. [Online]. https://doi.org/10.5559/di.29.3.06

Sažetak
Cilj je ovog rada usporediti pripovjednu sposobnost djece s
razvojnim jezičnim poremećajem (RJP) i djece urednog
jezičnoga razvoja (UJR) primjenom novoga materijala za
procjenu pripovjedne sposobnosti Multilingual Assessment
Instrument for Narratives (MAIN). Dvadesetero djece s
RJP-om i dvadesetero djece urednoga jezičnog razvoja (UJR),
prosječne dobi 6,6 godina, jednojezičnih govornika
hrvatskog, uključeno je u ispitivanje. Rezultati su pokazali da
su djeca s UJR-om značajno uspješnija u strukturiranju priča
u oba uvjeta – u pripovijedanju i u prepričavanju – u odnosu
na djecu s RJP-om. Analiza pokazuje i utjecaj vrste poticaja
pripovijedanja na uspješnost proizvodnje priče.

Ključne riječi
pripovjedna sposobnost, pripovijedanje, prepričavanje, makrostrukturna razina, razvojni jezični poremećaj (RJP)

Hrčak ID: 243124

URI
https://hrcak.srce.hr/243124

[engleski]

Posjeta: 463 *