Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20471/acc.2020.59.02.12

Procjena kvalitete javno zdravstvenih usluga u kliničkoj bolnici primjenom instrumenta SERVQUAL

Đurđana Ozretić Došen ; Marketing Department, Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Vatroslav Škare ; Marketing Department, Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Vesna Čerfalvi ; Sestre milosrdnice University Hospital Centre, Zagreb, Croatia
Željka Benceković ; Sestre milosrdnice University Hospital Centre, Zagreb, Croatia
Tanja Komarac ; Marketing Department, Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 247 Kb

str. 285-292

preuzimanja: 948

citiraj


Sažetak

Mjerenje kvalitete bolničke zdravstvene usluge čini važan pristup unaprjeđenju zdravstvenog sustava. U radu se iznose preliminarni rezultati istraživanja o kvaliteti zdravstvenih usluga pruženih u velikom javnom kliničkom bolničkom centru u Hrvatskoj, temeljenom na Modelu jazova u kvaliteti usluge, a uz korištenje mjernog instrumenta SERVQUAL. Analizirana je važnost pojedinačnih dimenzija kvalitete usluge, kao i jazovi između percepcija pacijenata i njihovih očekivanja za zdravstvene usluge pružene u 18 klinika/zavoda. Rezultati pokazuju jazove koji postoje na razini kliničkog bolničkog centra kao cjeline te razlike u veličini jazova po dimenzijama kvalitete usluge. Uprava bolnice treba poboljšati zdravstvene usluge u svim dimenzijama kvalitete, a osobitu pozornost treba pridati dimenzijama odgovornosti i opipljivosti gdje su pronađeni najveći jazovi.

Ključne riječi

Kvaliteta usluge; Zdravstvo; Bolnica; SERVQUAL; Tranzicijska zemlja; Zemlja u razvoju; Hrvatska; Klinički bolnički centar Sestre milosrdnice

Hrčak ID:

243643

URI

https://hrcak.srce.hr/243643

Datum izdavanja:

1.6.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.774 *