hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.21464/mo.27.1.12

Mogućnost primjene elemenata glazboterapije u nastavi glazbe

Martina Metić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-7096-9659 ; Osnovna škola Zdenka Turkovića, Kutjevo, Hrvatska
Vesna Svalina   ORCID icon orcid.org/0000-0002-1998-739X ; Katedra za glazbenu umjetnost, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Josip Juraj Strossmayer u Osijeku, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (823 KB) str. 149-173 preuzimanja: 200* citiraj
APA 6th Edition
Metić, M. i Svalina, V. (2020). Potential use of music therapy elements in Music teaching. Metodički ogledi, 27 (1), 149-173. https://doi.org/10.21464/mo.27.1.12
MLA 8th Edition
Metić, Martina i Vesna Svalina. "Potential use of music therapy elements in Music teaching." Metodički ogledi, vol. 27, br. 1, 2020, str. 149-173. https://doi.org/10.21464/mo.27.1.12. Citirano 16.04.2021.
Chicago 17th Edition
Metić, Martina i Vesna Svalina. "Potential use of music therapy elements in Music teaching." Metodički ogledi 27, br. 1 (2020): 149-173. https://doi.org/10.21464/mo.27.1.12
Harvard
Metić, M., i Svalina, V. (2020). 'Potential use of music therapy elements in Music teaching', Metodički ogledi, 27(1), str. 149-173. https://doi.org/10.21464/mo.27.1.12
Vancouver
Metić M, Svalina V. Potential use of music therapy elements in Music teaching. Metodički ogledi [Internet]. 2020 [pristupljeno 16.04.2021.];27(1):149-173. https://doi.org/10.21464/mo.27.1.12
IEEE
M. Metić i V. Svalina, "Potential use of music therapy elements in Music teaching", Metodički ogledi, vol.27, br. 1, str. 149-173, 2020. [Online]. https://doi.org/10.21464/mo.27.1.12

Sažetak
Novija znanstvena istraživanja pokazuju da uključivanje djece u glazbene aktivnosti utječe na njihov psihički, emocionalni i socijalni razvoj zbog čega se glazba sve više koristi i u medicinske, odnosno terapeutske svrhe. Kako bismo saznali je li moguće neke elemente iz pojedinih metoda glazboterapije primijeniti i u nastavi glazbe u osnovnoj općeobrazovnoj školi, proveli smo kvalitativno istraživanje u kojemu su sudionici bili učenici trećeg razreda jedne osnovne škole iz Osijeka. Za potrebe prikupljanja podataka koristili smo postupak sustavnog promatranja, a za analizu podataka kvalitativnu i kvantitativnu analizu. Rezultati istraživanja pokazali su da je uvođenje elemenata iz pojedinih metoda glazboterapije moguće te da učenici rado sudjeluju u svim provedenim aktivnostima. Pritom učenici iskazuju maštovitost, kreativnost, samostalnost u radu te spremnost na suradnju.

Ključne riječi
nastava glazbe; primarno obrazovanje; glazboterapija; improvizacijski modeli glazboterapije; glazbene aktivnosti

Hrčak ID: 243959

URI
https://hrcak.srce.hr/243959

[engleski]

Posjeta: 487 *