hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Odgojno djelovanje suvremene škole: izazovi i mogućnosti za religiozni odgoj

Ružica RAZUM   ORCID icon orcid.org/0000-0002-8215-8404 ; Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (256 KB) str. 857-880 preuzimanja: 10.032* citiraj
APA 6th Edition
RAZUM, R. (2007). Odgojno djelovanje suvremene škole: izazovi i mogućnosti za religiozni odgoj. Bogoslovska smotra, 77 (4), 857-880. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/22539
MLA 8th Edition
RAZUM, Ružica. "Odgojno djelovanje suvremene škole: izazovi i mogućnosti za religiozni odgoj." Bogoslovska smotra, vol. 77, br. 4, 2007, str. 857-880. https://hrcak.srce.hr/22539. Citirano 12.12.2019.
Chicago 17th Edition
RAZUM, Ružica. "Odgojno djelovanje suvremene škole: izazovi i mogućnosti za religiozni odgoj." Bogoslovska smotra 77, br. 4 (2007): 857-880. https://hrcak.srce.hr/22539
Harvard
RAZUM, R. (2007). 'Odgojno djelovanje suvremene škole: izazovi i mogućnosti za religiozni odgoj', Bogoslovska smotra, 77(4), str. 857-880. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/22539 (Datum pristupa: 12.12.2019.)
Vancouver
RAZUM R. Odgojno djelovanje suvremene škole: izazovi i mogućnosti za religiozni odgoj. Bogoslovska smotra [Internet]. 2007 [pristupljeno 12.12.2019.];77(4):857-880. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/22539
IEEE
R. RAZUM, "Odgojno djelovanje suvremene škole: izazovi i mogućnosti za religiozni odgoj", Bogoslovska smotra, vol.77, br. 4, str. 857-880, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/22539. [Citirano: 12.12.2019.]

Sažetak
U ovome članku polazi se od problemskih pitanja vezanih uz promjene koje se događaju u školskim odgojno-obrazovnim sustavima u Europi, osobito u Hrvatskoj. Tema odgoja posvuda je aktualna. Mnogi upozoravaju na opću krizu odgoja i vrijednosti na kojima se temelji suvremeno društvo i koja se u velikoj mjeri odražava na krizu odgoja unutar školskog sustava. U prvom dijelu članka, ističući temeljnu ulogu obrazovanja u osobnom i društvenom životu, definiraju se dva temeljna smjera razvoja suvremene škole, koji se naziru u pozadini rasprava o školi u Hrvatskoj. U drugome dijelu formulirana su neka relevantna problemska pitanja koja utječu na odgojnu djelatnost škole. Posebno se naglašava važnost cjelovitog odgoja, osobito odgoja koji promiče duhovni i moralni razvoj. U trećemu se dijelu problematizira pitanje vrijednosti i odgojnih ciljeva suvremene škole. Polazeći od najnovijih hrvatskih dokumenata, predlažu su i elaboriraju neki temeljni odgojni ciljevi. U definiranju tih ciljeva ističu se izazovi i mogućnosti koje ta odgojna djelatnost škole pruža religioznom odgoju.

Ključne riječi
obrazovanje; odgoj; društvo znanja; vrijednosti; odgojni ciljevi; religiozni odgoj

Hrčak ID: 22539

URI
https://hrcak.srce.hr/22539

[engleski]

Posjeta: 11.871 *