hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.24141/1/6/2/2

Primjena modela SERVQUAL u mjerenju kvalitete usluga u Thalasso wellness centru Opatija

Suzana Marković ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvo, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Luka Škifić ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvo, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Aleksandar Racz ; Zdravstveno veleučilište Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (241 KB) str. 189-200 preuzimanja: 143* citiraj
APA 6th Edition
Marković, S., Škifić, L. i Racz, A. (2020). Primjena modela SERVQUAL u mjerenju kvalitete usluga u Thalasso wellness centru Opatija. Journal of Applied Health Sciences = Časopis za primijenjene zdravstvene znanosti, 6 (2), 189-200. https://doi.org/10.24141/1/6/2/2
MLA 8th Edition
Marković, Suzana, et al. "Primjena modela SERVQUAL u mjerenju kvalitete usluga u Thalasso wellness centru Opatija." Journal of Applied Health Sciences = Časopis za primijenjene zdravstvene znanosti, vol. 6, br. 2, 2020, str. 189-200. https://doi.org/10.24141/1/6/2/2. Citirano 08.05.2021.
Chicago 17th Edition
Marković, Suzana, Luka Škifić i Aleksandar Racz. "Primjena modela SERVQUAL u mjerenju kvalitete usluga u Thalasso wellness centru Opatija." Journal of Applied Health Sciences = Časopis za primijenjene zdravstvene znanosti 6, br. 2 (2020): 189-200. https://doi.org/10.24141/1/6/2/2
Harvard
Marković, S., Škifić, L., i Racz, A. (2020). 'Primjena modela SERVQUAL u mjerenju kvalitete usluga u Thalasso wellness centru Opatija', Journal of Applied Health Sciences = Časopis za primijenjene zdravstvene znanosti, 6(2), str. 189-200. https://doi.org/10.24141/1/6/2/2
Vancouver
Marković S, Škifić L, Racz A. Primjena modela SERVQUAL u mjerenju kvalitete usluga u Thalasso wellness centru Opatija. Journal of Applied Health Sciences = Časopis za primijenjene zdravstvene znanosti [Internet]. 2020 [pristupljeno 08.05.2021.];6(2):189-200. https://doi.org/10.24141/1/6/2/2
IEEE
S. Marković, L. Škifić i A. Racz, "Primjena modela SERVQUAL u mjerenju kvalitete usluga u Thalasso wellness centru Opatija", Journal of Applied Health Sciences = Časopis za primijenjene zdravstvene znanosti, vol.6, br. 2, str. 189-200, 2020. [Online]. https://doi.org/10.24141/1/6/2/2

Sažetak
Zdravstveni turizam kompleksan je turistički proizvod koji obuhvaća velik broj specijaliziranih sadržaja i uslu­ga na putovanjima motiviranim potrebom za unapređe­njem zdravlja i poboljšanjem kvalitete života. Wellness­turizam kao njegova sastavnica, a posebice medicinski wellness, organizirano je provođenje zdravstveno-pre­ventivnih i kurativnih programa u svrhu prevencije bolesti te očuvanja i unaprjeđenja zdravlja, čije usluge utječu na raznolikost ukupnoga turističkog proizvoda, a time i na bolju prepoznatljivost turističke destinacije na sve zahtjevnijem tržištu.

Cilj ovog rada bio je istražiti očekivanja i percepcija korisnika usluga primjenom modificiranoga modela SERVQUAL.

Istraživanje je provedeno u Thalasso Wellness Centru Opatija na slučajnom uzorku od 87 ispitanika, a priku­pljeni podaci analizirani su primjenom metoda deskrip-Rezultati istraživanja potvrdili su empirijsku pretpo­stavku o adekvatnosti primjene modela SERVQUAL za mjerenje kvalitete usluga wellnessa, jer je dobiven ja­san prikaz ukupne kvalitete usluga wellnessa. Rezultati su nedvosmisleno ukazali na postojanje jaza između percepcija i očekivanja korisnika. S obzirom na to da su najviše prosječne ocjene za percepciju dobi­le dimenzije opipljivost i pouzdanost kvalitete usluga wellnessa, a najniže osjećajnost ili empatija, u tim je di­menzijama i utvrđen i najveći jaz.

Rezultati empirijskoga istraživanja mogu poslužiti me­nadžmentu ustanove kao poticaj za opravdanost kon­tinuiranoga provođenja istraživanja kvalitete usluga wellnessa, zadovoljstva korisnika usluga wellnessa i radnoga zadovoljstva osoblja wellness-centra primje­nom i drugih metoda i modela.

Ključne riječi
kvaliteta usluga; kvaliteta usluga wellnessa; zadovoljstvo korisnika; SERVQUAL; Thalasso Wellness Centar Opatija

Hrčak ID: 244587

URI
https://hrcak.srce.hr/244587

[engleski]

Posjeta: 337 *