Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.32914/mcpr.11.2.3

MEDIJSKA KOMUNIKACIJA I KULTURNA HIBRIDIZACIJA DIGITALNOG DRUŠTVA

Mario Plenković ; Faculty of Graphic Arts, University of Zagreb, Zagreb, Croatia & Alma Mater Europaea – ECM & University of Maribor, Faculty of Electrical Engineering and Computer Science, Institute of Media Communications, Maribor, Slovenia
Daria Mustić ; ; Faculty of Graphic Arts, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 856 Kb

str. 151-160

preuzimanja: 818

citiraj


Sažetak

U radu se analiziraju osnovni operativni pojmovi vizualne komunikacije u suvremenom digitalnom medijskom okruženju, što određuje analitičke jedinice medijske komunikacije i novu kulturu komuniciranja i širenja poruka. Teorijska rasprava provodi se dijakronijskom i sinkronom analizom elemenata vizualne komunikacije u digitalnom okruženju i teorijom javnog djelovanja. Glavni je cilj uspostaviti novu komunikacijsku paradigmu medijske komunikacije koja uključuje ocjenu digitalnih vještina, medijske pismenosti i karakteristika novog hibridnog digitalnog društva. Autori promatraju modernu medijsku komunikaciju i vizualnu digitalizaciju, ne samo u tehničkom smislu prijenosa i prilagodbe analognog signala u digitalni signal, već i istodobnog razvoja digitalne kulture i prilagodbe medijskog sadržaja, medijske produkcije i distribucije sadržaja novom web okruženju (Web 2.0, Web 3.0, Web 4.0 i teo-retske mogućnosti tzv. Web 5.0) na kojima se temelje novi izvori društvene moći.

Ključne riječi

komunikologija; digitalno društvo; mediji; kultura; vizualna komunikacija; javnost

Hrčak ID:

244812

URI

https://hrcak.srce.hr/244812

Datum izdavanja:

30.9.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.122 *