APA 6th Edition Obad, V. (2020). Abstract Film – Discursive and Sensory Characteristics. Filozofska istraživanja, 40 (3), 568-568. https://doi.org/10.21464/fi40306
MLA 8th Edition Obad, Vanja. "Abstract Film – Discursive and Sensory Characteristics." Filozofska istraživanja, vol. 40, br. 3, 2020, str. 568-568. https://doi.org/10.21464/fi40306. Citirano 22.01.2021.
Chicago 17th Edition Obad, Vanja. "Abstract Film – Discursive and Sensory Characteristics." Filozofska istraživanja 40, br. 3 (2020): 568-568. https://doi.org/10.21464/fi40306
Harvard Obad, V. (2020). 'Abstract Film – Discursive and Sensory Characteristics', Filozofska istraživanja, 40(3), str. 568-568. https://doi.org/10.21464/fi40306
Vancouver Obad V. Abstract Film – Discursive and Sensory Characteristics. Filozofska istraživanja [Internet]. 2020 [pristupljeno 22.01.2021.];40(3):568-568. https://doi.org/10.21464/fi40306
IEEE V. Obad, "Abstract Film – Discursive and Sensory Characteristics", Filozofska istraživanja, vol.40, br. 3, str. 568-568, 2020. [Online]. https://doi.org/10.21464/fi40306
Sažetak U članku se razmatra specifična svrha postupaka i doživljaja koje nastoje generirati različite eksperimentalističko-filmske struje apstraktnog filma. Namjera je prikazati na koji način apstraktni film zaokuplja našu pažnju te pokazati kako on upravo i računa na tip raspoloženja u situacijama odmaka od nužde snalaženja (kauzalne logike), na prepuštanje percepciji neobičnih vizualno-zvukovnih nadražaja koji potiču drugačija emotivna i asocijativna polja. Analizirat će se izlagački elementi različitih struja apstraktnog filma, oslanjajući se prvenstveno na klasične primjere apstraktnog filma i animacije (braća Whitney, McLaren, Richter i Eggeling i dr.).