Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20901/ms.11.21.6

Teorijska analiza uloge dijaloga i dionika u upravljanju kriznim situacijama u društvenim medijima

Žanina Žigo


Puni tekst: hrvatski pdf 526 Kb

str. 104-122

preuzimanja: 847

citiraj


Sažetak

Predmet je ovoga rada teorijska analiza odabrane strane i domaće literature čiji rezultati pomažu u razumijevanju kako dijalog i upravljanje dionicima pridonose poslovnim organizacijama u komunikaciji na društvenim medijima tijekom krize. Donedavno postojeće teorije analize dionika postaju nepotpune pojavom društvenih medija. Zbog toga je potrebno istražiti prednosti i nedostatke starih metoda i predložiti nove kako bi se pronašle one najprimjerenije. Cilj je ovog teorijskog rada opisati utjecaje te prednosti dijaloga s dionicima u društvenim medijima tijekom kriznoga događaja. Fokus ovoga rada također je u opisu i važnosti primjene prakse dogovora i rješavanja sukoba s pomoću dijaloga između organizacije i dionika. Ističu se i prednosti novih medija u izgrađivanju i održavanju povjerenja i odnosa s dionicima tijekom kriznoga događaja jer oni mogu utjecati na smanjenje moguće štete za organizaciju i ubrzati njezin oporavak.

Ključne riječi

dijalog; analiza dionika; društveni mediji; kriza

Hrčak ID:

245597

URI

https://hrcak.srce.hr/245597

Datum izdavanja:

1.6.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.817 *