Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.31192/np.18.3.3

Zastupljenost vještina kritičkoga mišljenja u ishodima učenja međupredmetnih tema

Rona Bušljeta Kardum orcid id orcid.org/0000-0002-7158-0044 ; Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 139 Kb

str. 471-482

preuzimanja: 1.049

citiraj


Sažetak

Vrijeme u kojem živimo i radimo traži od pojedinca različite kompetencije koje će mu omogućiti kvalitetnije djelovanje u svim aspektima života. Jedna je od tih kompetencija i kritičko mišljenje koje uključuje niz različitih vještina, poput rješavanja problema, donošenja odluka, argumentiranog zaključivanja i vrednovanja na temelju kriterija. Budući da se kritičko mišljenje često smatra jednom od ključnih kompetencija za život i rad u 21. stoljeću, ne čudi činjenica da se važnost razvijanja kritičkog mišljenja naglašava kada je u pitanju odgojno-obrazovno djelovanje. Iako se kod nas vrlo malo pisalo o kritičkom mišljenju u okviru odgojno-obrazovnog procesa, važnost razvoja kritičkog mišljenja u procesu poučavanja i učenja naglašava se u kurikularnim dokumentima. S obzirom na to, cilj ovoga rada je utvrditi, na temelju analize ishoda učenja, koje se vještine kritičkoga mišljenja i u kojoj mjeri potiču međupredmetnim temama. Dobiveni rezultati pokazat će ostvaruju li međupremetne teme jednu od svojih uloga, a to je prihvaćanje i uvažavanje važnosti razvoja kompetencije kritičkog mišljenja u procesu poučavanja i učenja.

Ključne riječi

ishodi učenja; kritičko mišljenje; kurikulum; međupredmetne teme; odgoj i obrazovanje

Hrčak ID:

246448

URI

https://hrcak.srce.hr/246448

Datum izdavanja:

23.11.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.071 *