Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.5559/di.29.4.02

Stavovi studenata prema primjeni mobilne proširene stvarnosti u visokom obrazovanju

Ivan Stojšić orcid id orcid.org/0000-0003-3671-1624 ; Sveučilište u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet, Novi Sad, Srbija
Anđelija Ivkov-Džigurski orcid id orcid.org/0000-0001-5267-2384 ; Sveučilište u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet, Novi Sad, Srbija
Olja Maričić orcid id orcid.org/0000-0003-4549-3438 ; Sveučilište u Novom Sadu, Pedagoški fakultet u Somboru, Sombor, Srbija
Jelena Stanisavljević ; Sveučilište u Beogradu, Biološki fakultet, Beograd, Srbija
Jelena Milanković Jovanov ; Sveučilište u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet, Novi Sad, Srbija
Tamara Višnić orcid id orcid.org/0000-0003-0867-0837 ; Sveučilište u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet, Novi Sad, Srbija


Puni tekst: engleski pdf 273 Kb

str. 535-554

preuzimanja: 909

citiraj


Sažetak

Virtualna i proširena stvarnost izašle su iz okvira
akademskih i industrijskih laboratorija i stekle su globalnu
pozornost. Trenutačno se fokus pomaknuo sa samih
tehnologija prema pronalaženju odgovarajuće primjene u
poučavanju i učenju. U ovom radu istraživani su stavovi
studenata o primjeni mobilne proširene stvarnosti u visokom
obrazovanju (s naglaskom na augmentiranim udžbenicima). Rezultati su pokazali da studenti imaju uglavnom pozitivan
stav, a zaključeno je i da ne postoji statistički značajna
razlika u mišljenju između STEM (znanost, tehnologija,
inženjerstvo i matematika) i ne-STEM studenata o ovoj temi.
Na temelju rezultata istraživanja mogu se predložiti daljnja
istraživanja i integracija ove tehnologije u postavke visokog
obrazovanja.

Ključne riječi

proširena stvarnost; augmentirani udžbenik; visoko obrazovanje; stavovi studenata

Hrčak ID:

246647

URI

https://hrcak.srce.hr/246647

Datum izdavanja:

25.11.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.204 *